هوگوپوش تیم فتح صدر البرز: پیروزی برابر مردانی نوعی جسارت تلقی می‌شود

هوگوپوش تیم فتح صدر البرز درباره شرایط این تیم در لیگ برتر تکواندو توضیحاتی را بیان کرد.

سیاوش فخرایی تکواندوکار سنگین وزن تیم فتح صدر البرز در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی اخیرش برابر سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو و عضو باشگاه مس کرمان، بیان کرد: تیم ما تلاش کرد تا به هدفی که داشت برسد. برنامه ریزی مدون و خوبی برای موفقیت داشتیم، اما به دلیل بدشانسی و شاید هم تقدیر نشد آنطور که باید به هدف خود برسیم. بازی آخر برابر مس کرمان که ستاره های زیادی را دارد توانستم برابر مردانی پیروز شوم.

او افزود: سجاد مردانی دوست خوب من است. چند سالی در اردوی تیم ملی با هم بودیم. او کاپیتان و بزرگ تیم ملی است و به شخصه نکات زیادی را از او یاد گرفتم. پیروزی برابر مردانی جسارت تلقی می‌شد. خدا را شاکر در بازی آخر توانستم برای فتح صدر البرز افتخار کسب کنم.

فخرایی در پاسخ به این سوال که برای رسیدن به تیم ملی انگیزه دارد یا خیر، اظهار کرد: تیم ملی شرایط خاص خودش را دارد و اگر کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم ملی  خواهم بود. عسکری و بسحاق در تیم ملی به استعداد‌ها نگاه ویژه‌ای دارند و مطمئنا اگر بازی من برابر مردانی رضایت آنها را جلب کرده باشد راه برای رسیدنم به تیم ملی هموار خواهد شد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار