بازیکن تیم ملی تکواندو:

شهرداری ورامین تنها رویای قهرمانی در لیگ تکواندو را در سر دارد

احمدی، بازیکن تیم ملی تکواندو گفت: تیم شهرداری ورامین به جز سکوی قهرمانی هیچ هدف دیگری را دنبال نمی‌کند.

سروش احمدی، بازیکن تیم ملی تکواندو و باشگاه شهرداری ورامین در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره صعود این تیم به مرحله نهایی لیگ برتر عنوان کرد: سومین سالی است که با این تیم قرارداد دارم و تیممان با نظم خاصی تمرین می‌کند. تیم ما به جز سکوی قهرمانی هیچ هدف دیگری را دنبال نمی‌کند.

احمدی درباره تمرینات تیم ملی تکواندو که اخیرا برگزار شدند، اظهار کرد: تمرین تیم ملی با برنامه خاص و خوبی جلو می‌رود و خدا را شکر هر ۲ المپین تلاش بسیار زیادی دارند که از چشم من که در اردو حضور دارم، دور نمانده است. سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی هم کوله باری از تجربه است و می‌تواند کمک شایانی به تیم ما بکند. سرمربی تیم ملی بار‌ها به عنوان سرمربی و بازیکن افتخارات زیادی کسب کرده است و قطعا در المپیک می‌توانیم سرنوشت خوبی را رقم بزنیم.

او در پاسخ به این سول که آیا در مسابقات المپیک تیمی در توکیو اعزام خواهد شد، بیان کرد: سهمیه به نام من به دست نیامده است و به نظر نهایی سرمربی و کادر فنی بستگی دارد. من یا هر فرد دیگری اعزام شود، قطعا تنها به اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کند.  

بازیکن تیم شهرداری ورامین درباره افزایش فشار روی بازیکنان ملی پوش به واسطه حضور در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: شرایط به واسطه شیوع ویروس کرونا فعلا این گونه است و به نظر من برگزاری لیگ برتر در قالب تورنمنت اقدام شایسته‌ای بود که توسط سازمان لیگ اتخاذ شد. ما هم دوست داشتیم بیش از ۱۰ بازی در سال داشته باشیم، اما هماهنگی کار مشکلی است. مطمئنا کسی که به دنبال کسب نتیجه است، به رقبا فکر نمی‌کند و تنها به نتیجه گرفتن فکر می‌کند. اردوی تیم ملی به روند منظم تمرینات ما کمک شایانی کرد و از نظر بدنی آن چنان افت نکرده ایم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار