رئیس سازمان لیگ تکواندو:

هوگو‌های داخلی از استاندارد بالایی برخوردار هستند

تمجید، رئیس سازمان لیگ تکواندو گفت: هوگو‌های داخلی از نظر کیفیت با برند‌های خارجی برابری می‌کنند.

محسن تمجید رئيس سازمان ليگ تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندوی جام خلیج فارس در گروه الف بیان کرد: برای برگزاری مسابقات لیگ، تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ کرده‌ایم و با تلاش بسیار تمام تیم‌ها را در قرنطینه بردیم تا با انجام تست کرونا بتوانند به لیگ وارد شوند. سعی کردیم مطابق برنامه پیش برویم و خدا را شکر به این مهم هم رسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که کمبودی در برگزاری مسابقات گروه الف دیده شده است یا نه، اظهار کرد: مطابق برنامه هر آن چه مدنظر داشتیم را انجام دادیم و من از عملکرد تیم سازمان لیگ در رابطه با اسکان، قرنطینه، تست pcr  و ... تیم‌ها راضی هستم. همین برنامه را هم در گروه ب دنبال می‌کنیم.

رئیس مسابقات سازمان لیگ تکواندو درباره هوگو‌های الکترونیکی ساخت داخل بیان کرد: هوگو‌ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و چیزی از برند‌های خارجی کم ندارند. این هوگو‌ها دقت بالایی دارند و کمترین ضربه‌ها را احساس می‌کنند. خوشحالیم که با محصولات ساخت داخل توانستیم با رقبای خارجی در زمینه هوگو رقابت کنیم.

تمجید درباره مسابقات گروه الف لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: مسابقات بسیار مهیج شروع شدند و در بعضی از مبارزات بازیکنان فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و نتایج جالبی رقم خورد. امیدواریم این شور و هیجان تا پایان مسابقات لیگ ادامه دار باشند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار