در بسته حوادث یکشنبه ۲۳ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

دستان سارقان حرفه‌ای در ایذه بسته شد

حوادث امروز یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در ایذه 

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه  گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هماهنگی مرجع قضایی از سوی ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ ایذه به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند و متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۴ فقره سرقت اماکن نیمه کاره و اماکن خصوصی در شهرستان ایذه اعتراف کردند.

سرهنگ سفیدپوست با اشاره به اینکه متهمان پس از تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان قرار دهند.

کشف مواد مخدر در هویزه

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی هویزه گفت: ماموران انتظامی شهرستان رماندهی انتظامی در عملیات مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) و کار اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو حامل موادمخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی توقیفی مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده، کشف شد، افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

سرهنگ مراونه بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

۲ سارق حر فه‌ای در حمیدیه دستگیر شدند

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه  گفت: ماموران با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و پایش عملکرد مجرمان سابقه دار، طی چند عملیات جداگانه و هماهنگ ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: در بازجوی‌های فنی پلیس سارقان به ۳ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح تاشو کلاشینکف به همراه ۱۸ تیر جنگی مربوطه کشف شد.

سرهنگ نیسی با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن فوریت‌های پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دستگیری سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.