در بسته حوادث جمعه ۲۱ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

توقیف خودرو‌های حامل پارچه‌های قاچاق در ماهشهر

حوادث امروز جمعه ۲۱ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۲۱ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف پارچه‌های قاچاق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق این فرماندهی با کار اطلاعاتی دو دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۸ طاقه انواع پارچه کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 محموله ۵۰ میلیارد ریالی قاچاق در اندیمشک کشف شد

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان "اندیمشک" با همکاری پلیس گمرک خرمشهر، با کار اطلاعاتی و کنترل محور‌های موصلاتی یک دستگاه خودرو تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی متوقف کردند.

او در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودرو مذکور ۵ هزار و ۸۴۱ عدد دریل چکشی با مارک‌های مختلف، ۱۱۶ کارتن ۴ عددی دستگاه فرز و ۱۱ کارتن اجزا و قطعات مربوطه کشف شد.

سردار صالحی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد.

باند سارقان مسافرکش نما در اهواز منهدم شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت بعنف طلاجات از ۲ زن تحت عنوان مسافرکش نما از سوی ۳ سارق در یکی از مناطق شهرستان اهواز، با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان به یگان‌های انتظامی ابلاغ شد.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی و فعال کردن اکیپ گشت نامحسوس سارقان را با خودرو پراید حین پرسه زدن جهت پیدا کردن قربانی جدید برای سرقت، شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح چهار چرخ خوردو هدف قرار گرفته و متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: پس از دلالت سارقان به مقر انتظامی و دعوت از مالباختگان به صراحت شناسایی و معترف شدند که تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی در دستورکار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.