ورود به سیرجان ممنوع

فرماندار سیرجان به اجرای محدودیت تردد از روز شنبه اشاره کرد و گفت: از ورود خودرو‌های غیر بومی به سیرجان جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاالدینی،فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیرجان گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، محدودیت و ممنوعیت‌هایی از ساعت ۸ صبح شنبه یکم آذر ماه ۹۹ به مدت دو هفته در مبادی ورودی و خروجی شهرستان سیرجان اجرا می‌شود.

سهراب بهاالدینی با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد با جدیت تمام اجرا و هیچ اغماضی در برخورد با متخلفان صورت نمی‌گیرد، افزود:در شش نقطه محور شهربابک (زیدآباد) شیراز (پاسگاه خیرآباد) بافت (بلورد) بندرعباس (پاسگاه گلستان) رفسنجان (پاریز) کرمان (گدار خانه سرخ) از ورود و خروج خودرو‌های غیر بومی جلوگیری خواهد شد.

او با اشاره به گسترش شیوع بیماری کرونا و آمار بالای بیماران فوتی بر رعایت و توجه شهروندان تاکید کرد و گفت: مردم با رعایت نکات بهداشتی و اجرای درست مصوبات و دستورات ستاد کرونا باید دست بدست هم برای از بین بردن این بیماری و قطع زنجیره کمک کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار