محدودیت های کرونایی در انار

فرماندار انار با اشاره به وضعیت نارنجی انار، تازه ترین محدودیت های کرونایی این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زهرودی، فرماندار انار در جلسه شورای اداری شهرستان انار با اشاره به اعلام وضعیت نارنجی شهرستان انار در زمینه کرونا ویروس گفت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا در وضعیت نارنجی یک دوم کارمندان می‌توانند به صورت دور کاری فعالیت کنند.

او افزود: در شهرهای با وضعیت نارنجی، محدودیت برای مشاغل ۳ و ۴، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تردد نیز وجود خواهد داشت.

زهرودی تصریح کرد: کلیه ادارات از پذیرش حضوری ارباب رجوع خودداری کرده و خدمت رسانی بایستی از طریق تماس تلفنی، پست و اپلیکیشن‌های ویژه دستگاه‌های خدماتی صورت گیرد.

او بر مراعات حال ارباب رجوع از سوی دستگاه‌های خدماتی تاکید کرد.

فرماندار انار هدف از راه اندازی قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا را قطع زنجیره ابتلا به کووید ۱۹ عنوان کرد و بیان داشت: این طرح  به صورت محله محور اجرا می شود. 

او با اشاره به ابلاغ طرح اکرام ایتام و محسنین از سوی استاندار، خواستار همکاری مدیران و کارمندان در پذیرش هزینه‌های فرزند معنوی شد.

عباس جدیدی، رییس کمیته امداد شهرستان انار نیز در این جلسه با اشاره به وجود ۱۰۷ فرزند نیازمند حمایت در شهرستان انار، گفت: هر کارمند می‌تواند هزینه‌های یک یا چند فرزند معنوی را قبول کند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار