پلمب ٢ واحد صنفی متخلف در سیرجان

در بازدید کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی سیرجان از بستنی و آبمیوه فروشی‌های سطح شهر، دو واحد صنفی پلمب و جریمه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: با توجه به شروع فصل گرم سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید بستنی و آبمیوه‌های طبیعی، بازدید‌های سرزده از واحد‌های صنفی آبمیوه و بستنی فروشی سطح شهر را به منظور بررسی قیمت‌ها و رعایت نکات بهداشتی در این واحد‌های صنفی در دستور کار قرار داده ایم.

مجتبی قدیمی افزود: بر همین اساس به منظور سامان دهی و نظارت بر بازار، دادیار شعبه پنجم این دادسرا به همراه دبیر کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی و بازرسان مرکز بهداشت و بسیج اصناف به صورت سرزده از تعدادی از واحد صنفی بازدید بعمل آوردند. 

وی تصریح کرد: در این بازدید که حدود چهار ساعت به طول انجامید، دو واحد صنفی به علت تهدید علیه بهداشت عمومی و نصب نکردن قیمت‌های مصوب پلمب و جریمه شدند و شش واحد صنفی دیگر نیز تذکر دریافت کردند. 

 قدیمی تاکید کرد: موضوع ساز و کار‌های نظارت و کنترل بازار از جمله مصادیق احیای حقوق عامه است و در این خصوص با هیچ کس تعارف نداریم و با توجه به اینکه گرانی قیمت کالا، خدمات و میوه در سطح شهرستان موجب تضییع حقوق مصرف کنندگان شده است؛ بازدید‌های سرزده روزانه از کلیه واحد‌های صنفی ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: پلمب شد ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار