عروسی ها در جازموریان ضابطه مند می شوند

سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا برگزاری مراسم عروسی در بخش جازموریان ضابطه‌مند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امید سرحدی نژاد، سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از وقوع جرم، برگزاری مراسم عروسی در بخش جازموریان ضابطه‌مند شد.

او افزود: براساس طرحی که با همکاری حوزه قضایی، مرکز بهداشت، بخشداری و فرماندهی انتظامی بخش جازموریان اجرایی شده، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها مامور شده‌اند برای هر مراسم عروسی که در سطح بخش جازموریان برگزار می‌شود، ۱۰ روز قبل از برگزاری، صاحب مراسم را به شبکه بهداشت، بخشداری و پاسگاه انتظامی معرفی کنند.

 سرحدی نژاد با تاکید بر این مطلب که صاحبان مراسم عروسی باید ضوابط شبکه بهداشت را رعایت کنند، بیان داشت: برگزارکنندگان مراسم باید برای تمام مهمانان ماسک تهیه و محیط برگزاری مراسم را ضدعفونی کنند و کارشناسان مرکز بهداشت به عنوان سفیران بهداشت، باید تایید کنند که این مکان مناسب برگزاری مراسم است. 

او با اشاره به اعمال محدودیت در استفاده از سلاح و... در مراسم عروسی بنا به رسوم منطقه ای، تاکید کرد: در صورتی که ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برگزاری مراسم را ممنوع اعلام کند از برگزاری ضابطه‌مند مراسم عروسی نیز جلوگیری خواهد شد.

بخش جازموریان یکی از بخش‌های شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان است.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار