رئیس سازمان لیگ تکواندو:

تیم‌های تکواندو فرافکنی نکنند/ صلاحیت تیم‌ها برای حضور در لیگ را سازمان لیگ ارزیابی می‌کند

تمجید درباره نحوه ثبت نام و ارزیابی تیم‌ها برای ورود به لیگ تکواندوی باشگاه‌های کشور توضیحاتی را بیان کرد.

محسن تمجید رئیس سازمان لیگ تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیش ثبت نام تیم‌ها برای حضور در لیگ تکواندو اظهار کرد:  پیش ثبت نام تیم‌ها انجام شده است. به غیر از تیم لوازم خانگی کن سایر تیم‌هایی که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند، این فصل هم ثبت نام کرده اند. شیوه نامه برگزاری بازی‌ها کاملا مشخص است. فعلا پیش ثبت نام بازی‌ها را انجام می دهیم. هنوز صلاحیت تیم ها برای حضور در لیگ مورد بررسی قرار نگرفته است.

شفاف نبودن شیوه نامه ها، دلیل موجهی برای دیر ثبت نام کردن تیم کن نیست

او ادامه داد: اینکه تیم کن دلیل ثبت نام نکردن به موقع در لیگ  را شفاف نبودن شیوه نامه‌های بهداشتی عنوان می‌کند چندان مورد قبول نیست چرا که همه چیز به طور شفاف از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام شده است و ما تصمیم گیرنده نیستیم. فعلا بحث پیش ثبت نام است و هنوز رقابتی برگزار نشده است که شیوه نامه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. ممکن است ستاد مقابله با کرونا در این شیوه نامه‌ها تغییراتی را ایجاد کند.  

صلاحیت تیم‌ها برای حضور در لیگ را سازمان لیگ می‌سنجد

او گفت: شیوه نامه‌ها خیلی شفاف در دسترس است. برخی از تیم‌ها قصد دارند اذهان عمومی را درگیر کنند و بحث را به سویی بکشانند که به اصل برگزاری لیگ مربوط نمی‌شود. همه چیز در آیین نامه شفاف است و هر تیمی می‌تواند در پیش ثبت نام لیگ شرکت کند و این سازمان لیگ است که صلاحیت تیم‌ها را می‌سنجد.  

دریافت مجوز برگزاری لیگ پومسه ساخته ذهن است

تمجید در پاسخ به این سوال که آیا مجوز برگزاری لیگ پومسه صادر شده است، بیان کرد: ما مجوزی برای برگزاری لیگ پومسه دریافت نکرده ایم و همه این‌ها تصورات ذهنی است. مجوز برگزاری هیچ مسابقه‌ای را نداریم و اگر مجوزی بود قطعا این مسابقات را برگزار می‌کردیم. واقعا تمایل داریم مسابقات لیگ را برگزار کنیم، اما باید به تعهدات خود در زمینه بهداشتی هم پایبند باشیم. با توجه به موج سوم ویروس کرونا باید تمام جوانب را سنجید. شخصا زمانی مسابقات را برگزار می‌کنیم که شرایط از نظر ویروس کرونا برای برگزاری مسابقات فراهم باشد. همه تیم‌ها و عوامل باید تست کرونا دهند و اگر تستی انجام نشود مجوز ورود برای هیچ شخصی صادر نمی شود.  

تمجید: تیم ها فرافکنی نکنند/ برگزاري ليگ منوط به بهتر شدن اوضاع کرونا در کشور است

برگزاری لیگ منوط به بهتر شدن اوضاع کرونایی کشور است

او افزود: من  شرایط بهداشتی  تیم‌های متمرکز داخل فدراسیون را می‌توانم کنترل کنم، اما نمی‌دانم تیمی که از شهر‌های دیگر خود را به بازی‌ها رسانده است، قبل از ورود به سالن بازی‌ها در تماس با چه افرادی بوده است. این موضوع از کنترل من خارج است. قطعا مسابقات زمانی برگزار می‌شود که بتوانیم شرایط را کنترل کنیم. اگر بازیکنی به ویروس کرونا آلوده شود من خودم را مسئول می‌دانم.

با کاهش مبلغ ورودی، تیم‌ها می‌توانند تست PCR دهند

تمجید از تخفیف کرونایی سازمان لیگ به تیم‌ها خبر داد و اعلام کرد: در نظر داریم با کاهش مبلغ ورودی تیم‌ها برای حضور در لیگ، تیم‌ها بتوانند تست‌های کرونا را انجام دهند تا فشار مالی روی باشگاه‌ها وارد نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار