فدراسیون تکواندو میزبان جلسه ستاد مقابله با کرونا

نشست ستاد مقابله با کرونا در فدراسیون تکواندو با حضور روسای فدراسیون‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و دومین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه - ۳۱ شهریورماه) به میزبانی فدراسیون تکواندو در سالن جلسات برگزار شد.

در این نشست نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت، مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، دبیران فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی، محسن وحدانی دبیر فدراسیون شمشیربازی و برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی و اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش حضور داشتند.

محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از تلاش‌های سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو تمجید کرد.

مسجدی در این باره گفت: تکواندو اگر به جایی رسیده است یکی به دلیل شخص پولادگر است و دیگری اینکه او همیشه در آغوش اهل بیت است و تکیه‌ای به غیر از خداوند متعال نداشته است. تکواندو سال‌ها به عنوان رکن ورزش کشور است و پشتوانه خوبی دارد و فدراسیون پزشکی ورزشی هم از هیچ حمایتی دریغ نکرده است و حالا هدیه‌ای ناقابل برای این فدراسیون آورده ایم.

سی و یکمین جلسه این ستاد روز ۲۴ شهریورماه برگزار شد که روسا و دبیران فدراسیون‌های تکواندو، اسکواش، بدنسازی و پرورش اندام، کاراته، تیراندازی، تیراندازی با کمان، انجمن‌های ورزشی و کوهنوردی طی سخنانی به بیان نقطه نظرات و در خواست‌های فدراسیون‌های مربوطه از ستاد مقابله با کرونا در ورزش پرداختند.

در ادامه مسجدی لوح تقدیری را به واسطه زحمات فدراسیون تکواندو به سید محمد پولادگر اهدا کرد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: باعث خوشحالی است که میزبانی این جلسه را داریم و به شخصه خجالت می‌کشم که در حضور بزرگواران که در ۸ سال دفاع مقدس ایثار و فداکاری کرده اند حرفی بزنم. این روز‌ها آرامش خود را مدیون این عزیزان هستیم. موفقیت اخیر فدراسیون تکواندو و دستاور‌های ما و انتخاب به عنوان برترین فدراسیون جهان نتیجه تمام تلاش تمام اعضا است. تقویت بنیه علمی فدراسیون و سرمایه گذاری در رده‌های پایه مورد توجه فدراسیون جهانی است که متاسفانه در کشورمان کم به آن پرداخته می‌شود. با این انتخاب به اعتقاد من اتفاق خوبی برای مدیریت کشور رخ داد.

او ادامه داد: با این هجمه علیه مدیریت کشور، دستاورد این چنینی اتفاق بسیار خوبی برای ما است. از مسجدی هم ممنونم. او از تکواندکاران قدیمی است.

فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره حضور در این مجمع بیان کرد: بابت حضور در اینجا خوشحالم. تا به حال پولادگر ما را به اینجا دعوت نکرده بود. شمشیربازی سالن بسیار خوبی دارد، اما علیرضا دبیر برای سالن کشتی میلیاردی هزینه کرده است و سالن ما که بی نظیر است خیلی به چشم نمی‌آید.

او ادامه داد: ما در مسابقات فروردین ماه سال آینده ممکن است سهمیه المپیک بگیریم. تا به اینجا ۴ سهمیه قطعی المپیک داریم و حتی بسته‌های کمکی هم برای ورزشکاران در نظر گرفته ایم و در نظر داریم اوایل آبان لیگ را پیگیری کنیم.

در این جلسه درباره برگزاری لیگ‌های کاراته، تکواندو و ابلاغ شیوه نامه‌های بهداشتی به فدراسیون‌های مربوطه توسط فدراسیون پزشکی ورزشی صحبت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار