مومنی: عباسعلی برای اتمام دوره درمانی اش باید به آلمان برود

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته درباره سفر حمیده عباسعلی به کشور آلمان توضیحاتی را مطرح کرد.

وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند درمانی حمیده عباسعلی و سفر این المپین به آلمان بیان کرد: قبل از اینکه الم‍پیک ۲۰۲۰ لغو شود قرار بود پلاتین از پای آسیب دیده عباسعلی خارج شود، اما چون مسابقات المپیک لغو شد، ما زمان کافی پیش رو داشتیم و این بازیکن با هماهنگی‌های لازم کمیته ملی الم‍پیک و وزارت ورزش و جوانان به آلمان سفر خواهد کرد. هزینه سفر و درمان عباسعلی به آلمان  بر عهده کمیته ملی المپیک خواهد بود.  

مومنی در پاسخ به این سوال که چرا باید در شرایط کرونایی و اوضاع نابسامان قیمت ارز، عباسعلی به اروپا سفر کند عنوان کرد: دکتر بابک زرگر امینی جراح لیگامنت زانوی حمیده عباسعلی بود و او را رایگان جراحی کرد و با توجه به برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۰ تمام تلاشش را کرد تا او را به این مسابقات برساند و روند درمانی را فشرده‌تر کرد. حالا این بازیکن باید برای تکمیل دوره درمانی خود تحت نظر پزشک جراحش باشد و احتمالا یک همراه با او به هانوفر سفر خواهد کرد.  

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته درباره برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی آقایان و بانوان بیان کرد: در نظر داریم مهرماه اردوی تیم ملی را برگزار کنیم، اما تصمیم نهایی و قطعی را نگرفته ایم و فعلا هم زمانی برای برگزاری نشست با کادر فنی تیم‌های ملی در نظر نداريم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار