نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود

سرمربی استقلال گفت: ما از پرسپولیس و سپاهان و تراکتور کمتر هزینه کردیم، سر ما کلاه گذاشتند، گفتند آنها را محروم می‌کنند، نکردند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی تراکتور و استقلال گفت: در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم باید با کمترین موقعیت در چنین بازی‌هایی گل بزنی و کار را تمام کنید.

او افزود: در یکی دو صحنه در ضد حمله موقعیت داشتیم، اما دقت در پاس کم داشتیم، اما تراکتور با تعویض‌هایی که انجام داد بازی شرایط دیگری پیدا کرد. تراکتور تیم پر مهره‌ای است و دیدید که در نیمکت هم بازیکنان خوبی داشت.

نکونام گفت: تا الان بچه‌ها شاهکار کردند این بازیکنان را باید طلا گرفت بازیکنان ما را با تیم‌های دیگر مقایسه کنید در چهار تیم برتر و حتی پایین‌تر بیشتر از ما یار دارند.

سرمربی استقلال اظهار کرد: تیم ما صدر جدول است، چون تمرکز روی کار خودمان است قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود و بازیکنان و هواداران ما باید سرشان بالا باشد چند بازیکن را از دست دادم حسینی را نداشتیم و بخاطر دانیال اسماعیلی فر حسینی را محروم کردند.

او بیان کرد: آقای حیدری خوب قضاوت کرد ولی ۲ سه تا صحنه که حریف را تحت فشار قرار داشت از فشار درآورد، من فوتبالیست متوجه میشم که این حرکات داور یعنی چه.

نکونام ادامه داد: از نتیجه ناراحتم برای تیم‌های بزرگ خوب کار کردیم تمرکزمان روی ۲ بازی آینده است.در مورد اتفاق خوبی که برای آینده استقلال افتاده باید گفت به چیزی که حقش بود رسید.

او خاطرنشان کرد: ما از پرسپولیس و سپاهان و تراکتور کمتر هزینه کردیم، سر ما کلاه گذاشتند گفتند آنها را محروم می‌کنند، نکردند، گفتند امتیاز کم می‌کنند، نکردند. هر سال این اتفاقات برای استقلال می‌افتد و عارف آقاسی را بخاطر ۲ میلیارد نگرفتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۱۶:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
آقای نکونام در حد یک مربی دسته سه لیگ هم نیست / اگه استقلال در صدر جدوله به خاطر بازیکنان خوبشه نه مربی که همش طلبکار داورو هیت فوتباله /مربی که در کنار زمین آرامش نداشته باشه ومرتب اعتراض وپرخاش کنه می خواهد عدم دانش مربی گری خود را جبران و پنهان کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
قرار بوده تیم های صدر جدول را امتیاز کم کنند تا این صدر جدول باشه ببینید فکر یه سر مربی تا چه حده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
آره سرتون کلاه گذاشتن محمدی باید اخراج میشد و موند معلومه دست کیا تو کاسه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
تفاوت داوری را دندان شکسته خلیلزاده و اخراج شدن عالیشاه نشان داد!! ببینید تاثیر جملات اخر نکونام کجاها خودش را نشان میدهد. داورها هم گول خورده و با ظلم به پرسپولیس میخواهند خود را از این تهمتهای هدفمند و غیرواقعی مبرا کنند. یعنی در واقع در دام هوچی بازی و نق زدنهای مکرر امثال نکونام می افتند.
آخرین اخبار