توجیه عجیب فدراسیون کاراته برای برگزاری اردو‌های تیم ملی

فدراسیون کاراته با وجود دریافت مجوز‌های برگزاری اردوهای تیم ملی، در تدارک این اردو تعلل می‌کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته اخیرا در جمع خبرنگاران درباره دریافت مجوز‌های برگزاری اردوی تیم ملی با وجود داشتن ۳ بازیکن الم‍پیکی  اعلام کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز‌های لازم را برای برگزاری اردو‌ها دریافت کرده است.

با این حال مسئولان فدراسیون کاراته در توجیهی عجیب عنوان می‌کنند برای برگزاری اردو‌ها هنوز وقت وجود دارد و عجله‌ای  در کار نیست. این در حالی است که مسابقات کاراته وان مراکش اسفند ماه برگزار می‌شود و سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و از میان ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده  یک نفر هنوز شانس دارند تا سهمیه‌های خود را در المپیک قطعی کنند. رقبای سرسخت ایران در مسابقات کاراته وان مانند ترکیه، ایتالیا و ... تمرینات خود را چند وقتی است آغاز کرده اند.  

فدراسیون کاراته دلیل شروع نشدن تمرینات را احتمال ناقل بودن یکی از افراد حاضر در اردو معرفی کرده است. این در حالی است که تکواندوکاران المپیکی کشورمان مانند آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی امروز (شنبه) با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در فاصله ۳۰۰ روز مانده به المپیک آغاز کرده اند.

امید است طی روز‌های آتی فدراسیون کاراته با توجه به اینکه این رشته ورزشی یکی از امید‌های کسب مدال در المپیک توکیو است، درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی در بخش بانوان و آقایان بازنگری ویژه‌ای داشته باشد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار