برگزاری تمرین تیم ملی کاراته بانوان در گرو افزایش آمادگی عباسعلی

آمادگی لازم کاپیتان تیم ملی کاراته برای انجام تمرینات پرفشار، شرط مهم برای برگزاری تمرینات ملی پوشان بانوان است.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حالی که تمرینات تیم ملی تکواندو هفته آینده با حضور ۵ ورزشکار قرار است برگزار شود، شرایط برگزاری اردوی تیم ملی کاراته مشخص نیست.

این در حالی است که دختران تکواندوکاران کشورمان هنوز نتوانسته اند مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند، اما از کاراته، حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی با اقتدار به عنوان بانوی تاریخ ساز به المپیک رسید که البته دچار مصدوميت از ناحيه ليگامنت زانو شد و اين روزها در حال ريکاوری است. همچنین سارا بهمنیار در تیم ملی بانوان کاراته تنها یک مسابقه تا قرار گرفتن در منطقه سبز و رزرو بلیت توکیو فاصله دارد.

حالا فدراسیون کاراته با ارسال شیوه نامه‌های بهداشتی حین تمرینات از ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست کرده است تا تمرینات تیم ملی آغاز شود. با این حال برگزاری اردوی تیم ملی به رسیدن عباسعلی به شرایط آرمانی اش بستگی دارد. البته در حال حاضر کاپیتان تیم ملی در حال فیزیوتراپی است.

مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان تاکيد کرد  هر زمانی که عباسعلی به همراه ساير بازيکنان  طبق برنامه‌های فدراسیون کاراته شرایط رسیدن به حالت تمرینات پر فشار را داشته باشند، قطعا موقعیت برگزاری اردوی تیم ملی بانوان فراهم خواهد شد. 


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار