لیگ برتر انگلیس؛

چلسی در یک قدمی لیگ اروپا/ پیروزی منچستریونایتد در آخرین بازی خانگی فصل + فیلم

در دیدار‌های باقیمانده از هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شیاطین سرخ و شاگردان پوچتینو موفق به کسب سه امتیاز شدند.

در چارچوب دیدار‌های معوقه از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های چلسی و منچستریونایتد حریفانشان را شکست دادند.

چلسی در ادامه روند خوب هفته‌های اخیرش، با نتیجه دو بر یک از سد میزبانش برایتون عبور کرد. پالمر و انکونکو گل‌های چلسی را زدند و ولبک در دقیقه ۹۷ تک گل میزبان را به ثمر رساند.

چلسی با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و به رتبه ششم صعود کرد. با این رتبه، در صورت قهرمانی منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس، چلسی سهمیه لیگ اروپا را تصاحب خواهد کرد.

در بازی همزمان، منچستریونایتد سه بر دو از سد نیوکاسل گذشت. ۳ گل از کوبی ماینو، آماد دیالو و راسموس هویلوند، ۳ ستاره جوان یونایتد کمک کرد تا اریک تنهاخ در آخرین مسابقه خانگی فصل به یک برتری شیرین و ارزشمند در مقابل تیم سر حال و آماده نیوکاسل دست پیدا کند.

 این نتیجه بیشتر از هر تیم دیگری چلسی را خوشحال کرد؛ چون شکست کلاغ‌ها با پیروزی شیرین شاگردان پوچتینو در مسابقه همزمان همراه شد و این تیم را به رده ششم جدول رساند. منچستریونایتد هم مثل نیوکاسل ۵۷ امتیازی شد و پشت سر این تیم در رتبه هشتم جای دارد. یونایتد در صورت پیروزی مقابل سیتی در فینال جام حذفی، سهمیه لیگ اروپا را تصاحب می‌کند، اما در صورت شکست، به لیگ کنفرانس می‌رود.

 
خبرنگار: مسیح درخشنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار