علی نژاد: مدیریت باثبات یکی از علل موفقیت تکواندو است/ امیدوارم تعلیق جودو برداشته شود

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره علل موفقیت فدراسیون تکواندو و اعزام نمایندگان جودو به دادگاه عالی ورزش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارشخبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش درباره مجمع عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: خوشبختانه گزارش عملکرد خوبی از تکواندو ارائه شد. این فدراسیون از سال ۹۸ توفیقات خوبی داشته است. گزارش حسابرس نشان می‌دهد که شرایط مطلوبی در این فدراسیون حاکم بوده است و خزانه دار هم گزارش خوبی ارائه کرد. در نهایت برنامه‌های سال ۹۹ فدراسیون تکواندو به تصویب رسید.  

معاون وزیر ورزش درباره شاخص‌های انتخاب تکواندو به عنوان بهترین فدراسیون‌های ملی بیان کرد: به کارگیری روسای هیئت‌های ورزشی توانمند در استان ها، همگرایی در استفاده از امکانات و  حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باعث موفقیت فدراسیون تکواندو شده است. هر فدراسیونی که با برنامه کار کند به طور حتم به موفقیت دست می‌یابد.  

فدراسیون تکواندو پرافتخار و با انسجام است 

او ادامه داد: فدراسیون تکواندو در سال ۹۸ یکی از فدراسیون‌های ورزشی  برتر کشورمان بوده است و علاوه بر این، طبق اعلام فدراسیون جهانی، تکواندو ایران به عنوان یکی از بهترین فدراسیون‌های ملی اتحادیه جهانی انتخاب شد که توفیق بزرگی است و من این موفقیت را به خانواده تکواندو تبریک می‌گویم. وضعیت تکواندو خوب است  و جزو فدراسیون‌های پرافتخار، سرپا و با انسجام است.

لایحه خوبی برای رفع تعلیق فدراسیون جودو تهیه شده است 

علی‌نژاد درباره اعزام نمایندگان جودوی ایران به دادگاه بین‌المللی ورزش، اظهار کرد:  خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد و  با تلاش‌های وزارت ورزش و وزارت خارجه روادید نمایندگان جودو صادر شد.  روادید کشور‌های اروپایی به راحتی صادر نمی‌شود و اگر صادر هم شود باید افراد ۱۴ روز در قرنطینه باشند که این امکان فراهم نبود. اخذ روادید کار بسیار دشواری بود. جا دارد از وزارت خارجه تشکر کنم. آن‌ها به ما کمک کردند و روادید صادر شد. همچنین لایحه خوبی تهیه شده است و  به طور حتم دوستانی که به دادگاه عالی ورزش می‌روند تلاش می‌کنند از حقوق ایران دفاع کنند، اما باید ببینیم شرایط دادگاه به چه صورت خواهد بود. به هر حال نمی‌توانیم  قضاوتی درباره رای دادگاه  کنیم، اما امیدواریم تعلیق و ظلمی که به خانواده جودو شده برداشته شود.

او درباره رفتن بنا، تصریح کرد: به هر حال رفت و آمد مربیان و انتصاب آن‌ها در حوزه  اختیارات وزارت ورزش نیست. فدراسیون‌ها به صورت مستقل تصمیم گیرنده هستند. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به اوضاع مسلط است و او مدیر و قهرمان کشتی محسوب می شود و مطمئن هستم که بهترین تصمیم را درباره سرمربی تیم ملی می‌گیرد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار