کرمی: برترین پومسه رو‌های جهان در مسابقات بین المللی تهران شرکت کردند

مسئول کمیته داوران مسابقات بین المللی پومسه تهران درباره شرایط داوری این مسابقات توضیحاتی را مطرح کرد.

محمد کرمی مسئول کمیته داوران مسابقات بین المللی پومسه در تهران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این رقابت‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه اولین دوره این مسابقات  به صورت مجازی به همت هیئت تکوانوی استان تهران برگزار شد، از کشور‌های مختلف دنیا دعوت کردیم تا در این رقابت‌ها شرکت کنند و البته شعار ورزش موجب صلح و دوستی است هم عینیت پیدا کرد. نزدیک به ۸۰ کشور دنیا و نزدیک به ۱۳۰۰ تکواندوکار در این مسابقات حضور پیدا کردند و شاید خیلی از این کشور‌ها روابط صمیمانه دیپلماتیک با نداشته باشند، اما وقتی فهمیدند تهران میزبان این مسابقات است در مسابقات پومسه شرکت کردند.  

او ادامه داد: در سراسر دنیا با برگزاری این مسابقات شور و نشاط ایجاد کریم تا در این مسابقات شرکت کنند و از داوران بین المللی استفاده کردیم تا اگر این مسابقات در هر جای دنیا برگزار شد از این داوران دعوت به عمل بیاید. از کشور‌های کوچک و بزرگ دنیا در این مسابقات حضور دارند و البته انتظار دارند تا در این مسابقات در نهایت عدالت برگزار شود و ما هم طبق آموزه‌های دینی به این امر واقف بودیم و خوشبختانه مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد. قهرمانان بزرگ و نامدار زیادی در این مسابقات شرکت کردند که  اگر مسابقات حضوری بود با توجه به شرایط رفت و آمد این امکان فراهم نمی‌شد.  

کرمی همچنین بیان کرد: ۵ داور هر ویدئو را قضاوت می‌کردند و ناظر و سر ناظر داوران را در صحنه‌ها کمک می‌دادند و توجیه می‌کردند. اکثر فیلم‌های ارسالی مناسب بودند و البته برخی فیلم‌ها سطح کیفی لازم را نداشتند که با توجه به قوانین حذف شدند. در نهایت ۲۶۰۰ فیلم بازبینی شد و امتیازات توسط داوران اعمال شد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار