سری آ ایتالیا؛

آتالانتا ۲ - ۱ آاس رم/ شاگردان گاسپرینی فاتح نبرد بر سر سهمیه لیگ قهرمانان + فیلم

تیم آتالانتا موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد رم عبور کند و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شود.

در مهمترین دیدار هفته سی و ششم سری آ ایتالیا، تیم‌های آتالانتا و رم در شهر برگامو به مصاف هم رفتند. دیداری که برای کسب آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در رتبه پنجم برای هر دو تیم حیاتی بود و در پایان این آتالانتا بود که با ارائه یک نمایش برتر با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

شارل دکتلاره هافبک بلژیکی آتالانتا در عرض ۲ دقیقه و در دقایق ۱۸ و ۲۰ دو گل وارد دروازه رم کرد. آتالانتا حتی بعد از این دو گل عقب نرفت و تا پایان نیمه نخست با یک بازی هجومی، رم را کاملا در لاک دفاعی فرو نشانده بود، اما فرصت‌ها را یکی پس از دیگری با بدشانسی و بی دقتی از دست می‌دادند.

شاگردان گاسپرینی نیمه دوم هم بهتر از رم بازی کردند و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند، اما در یک صحنه در دقیقه ۶۵ تامی آبراهام موفق شد یک خطای پنالتی برای تیمش بگیرد و لورنزو پلگرینی این فرصت را تبدیل به گل کرد تا بازی دو بر یک شود.

رم در ادامه نتوانست فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد  کند و آتالانتا در کل این بازی از حریف برتر بود و حتی ورود سردار آزمون در دقیقه ۸۶ هیچ دردی از رم دوا نکرد تا این تیم با نتیجه دو بر یک در یکی از مهمترین بازی‌های فصل خود شکست بخورند و احتمالا باید رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را فراموش کنند.

آتالانتا که یک بازی کمتر از رم دارد، با سه امتیاز بیشتر از این تیم در رتبه پنجم جای دارد و شاگردان دنیله دروسی با ۶۰ امتیاز ششم هستند. با شکست رم، سهمیه لیگ قهرمانان یوونتوس و بولونیا هم علاوه بر اینتر و میلان قطعی شد و پنجمین سهمیه ایتالیا هم به احتمال زیاد آتالانتا خواهد بود.

خبرنگار: مسیح درخشنده

برچسب ها: سری آ ایتالیا ، رم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار