تاثیر موج سوم کرونا در برگزاری اردوی تیم ملی کاراته

کادر فنی تیم ملی کاراته در حال بررسی شرایط برگزاری اردو در ماه‌های آتی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون کاراته به تازگی مجوز‌های لازم برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی در بخش بانوان و آقایان را دریافت کرده است و حالا اعضای فدراسیون نحوه برگزاری اردو‌ها را در زمان مقرر، به کادر فنی آقایان و بانوان واگذار کرده اند و قرار بود تا در این زمینه جلسه‌ای تشکیل شود.

در این بین  یکی از دلایلی که باعث شده بود تا برگزاری اردو به تعویق بیفتد بحث اسکان بازیکنان تیم ملی بود که از شهر‌های مختلف باید خود را به تهران و کمیته ملی المپیک برای برگزاری اردو می‌رساندند. حالا کادر فنی تیم ملی آقایان در حال بررسی و آنالیز شرایط است تا با مرتفع کردن موانع اردو را به احتمال زیاد در مهر ماه برگزار کنند.

البته موج سوم کرونا تا حدی می‌تواند روی برگزاری اردوی تیم ملی تاثیرگذار باشد و با فروکش کردن آمار مبتلایان خیال کاراته کا‌ها برای برگزاری اردو راحت‌تر خواهد بود. از طرفی تا برگزاری اولین مسابقه پیش روی تیم ملی آقایان و بانوان در مراکش، ۷ ماه زمان باقی است و با بررسی بهتر شرایط، کادر فنی آقایان تمرینات تیم ملی را برگزار خواهد کرد.

در بخش بانوان، حمیده عباسعلی به زودی راهی آلمان خواهد شد تا پلاتینی که به واسطه عمل جراحی لیگامنت در پایش گذاشته شده بود را خارج کند و با برگشت این بازیکن مطرح کاراته به ایران، شرایط برای برگزاری اردوی تیم ملی بانوان فراهم خواهد شد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار