صهیونیست‌ها فروش جنگنده اف-۳۵ به امارات را تمام‌شده می‌دانند

برغم مخالفت‌های عمومی، معامله تسلیحاتی آمریکا و امارات از نظر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی انجام شده تلقی می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد برخلاف آنچه از بیانیه‌های عمومی مقامات صهیونیست در مخالفت با فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات برمی آید، وزارت جنگ این رژیم توافق مذکور را تقریبا تمام شده می‌داند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد نها‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در حال بررسی این موضوع هستند که در ازای فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات چه چیزی از واشنگتن مطالبه کنند.

از جمله موضوعات مورد نظر صهیونیست‌ها جهت باج خواهی از آمریکا افزایش تأمین سیستم‌های پیشرفته تسلیحاتی از سوی ایالات متحده تا یک سال آینده است.

روزنامه نیویورک تایمز روز جمعه در گزارشی اعلام کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی از معامله تسلیحاتی آمریکا با امارات در ازای عادی سازی روابط مطلع بوده، اما ترجیح داده برای جلوگیری از آن اقدامی نکند.

با این حال بنیامین نتانیاهو با رد گزارش این رسانه آمریکایی گفت: در هیچ نقطه‌ای از مذاکرات با واشنگتن که منجر به عادی سازی روابط با امارات شد، با فروش سلاح‌های پیشرفته به ابوظبی اعلام موافقت نکردم.

پیش‌بینی می‌شود در چارچوب تعهد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی در خاورمیانه، این رژیم سلاح‌های پیشرفته‌ای را از واشنگتن درخواست کند که تا به امروز به آن‌ها دست نیافته است.

فروش جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکا به امارات و مخالفت رژیم صهیونیستی با آن از موضوعات مورد مناقشه دو طرف از زمان اعلام عادی سازی روابط میان تل‌آویو و ابوظبی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار