انهدام باند سارقان با ۶۳ فقره سرقت در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند سارقان با ۶۳ فقره سرقت و دستگیری ۳ نفر از اعضای این باند در بیرجند خبر داد.

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: با توجه به سرقت‌های اخیر در سطح شهر بیرجند و روستا‌های اطراف، شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی خراسان جنوبی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی صحنه سرقت و اقدامات تخصصی و کارشناسی به یکی از سارقان حرفه‌ای در شهرستان بیرجند مظنون شدند و وی را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ فرشید تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده در پلیس آگاهی به ۶۳ فقره سرقت در شهرستان بیرجند و روستا‌های اطراف اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ماموران در ادامه عملیات ۲ مالخر را نیز در این رابطه دستگیر و این باند سرقت را منهدم کردند.

او ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی مالباختگان و کشف اموال سرقتی ادامه دارد و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


شکارچیان غیر مجاز درچنگال قانون

سرهنگ علی پور فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: با دریافت گزارش واصله مبنی بر تردد شکارچیان غیر مجاز در ارتفاعات بخش دستگردان، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی شهرستان طبس به منظور بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

او افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و گشت زنی ۲ شکارچی غیرمجاز را که ۲ راس میش و بره کوهی را شکار کرده بودند در ارتفاعات روستای چشمه شیر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی پور ادامه داد: ماموران از متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری و ۲ عدد دوربین دیده بانی غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه اموال کشف شده به پلیس آگاهی منتقل و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.