ترامپ: برنامه بایدن جلب رضایت تروریست‌های داخلی است

رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی رقیب دموکرات خود در انتخابات را به جلب رضایت تروریسم داخلی متهم کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز پنجشنبه بار دیگر جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری را هدف انتقادات خود قرار داد.

او ادعا کرد که بایدن "دست نشانده افراط گرایان سوسیالیست و مارکسیست" است که در صورت پیروزی در انتخابات "آمریکا را به چپ رادیکال تسلیم خواهد کرد".

ترامپ با تکرار اظهارات پیشین خود در مورد ناتوانی بایدن در حفاظت از مردم و مشاغل آمریکا، گفت: "او قادر به محافظت از خانواده و مشاغل شما نخواهد بود. "

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از اظهارات خود بایدن را به حمایت از تروریسم داخلی متهم کرد و گفت: "برنامه بایدن جلب رضایت تروریست‌های داخلی است و من هم به دنبال دستگیری آن‌ها هستم. "

ترامپ در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخیرا سیاست سکوت دونالد ترامپ در مقابل اقدامات دولت روسیه را پیش کشیده است.

بایدن که همانند ترامپ توییترش را به تریبون تبلیغات انتخاباتی خود بدل کرده، در پیامی نوشت: رئیس جمهور بار‌ها و بار‌ها از ایستادن در مقابل پوتین امتناع ورزیده است. سکوت او در خصوص مسمومیت ناوالنی تنها تازه‌ترین نمونه (سکوت او) است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار