نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد؛

دو حزب اصلی آمریکا فقط به فکر منافع خودشان هستند

نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا نشان می‌دهد هر دو حزب اصلی این کشور منافع خود را به مصلحت مردم ترجیح می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج جدیدترین نظرسنجی که از سوی خبرگزاری هیل و موسسه «هریس ایکس» انجام شده است بیانگر آن است که اکثر مردم آمریکا معتقدند احزاب اصلی حاکم بر کشورشان منافع خود را مقدم بر منافع مردم می‌دانند.

این نظرخواهی همچنین نشان می‌دهد به عقیده مردم آمریکا، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات سال جاری، ۶ درصد بیشتر از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات، منافع حزب خود را در اولویت قرار داده است.

از نگاهی دیگر، ۵۴ درصد از شهروندان آمریکا معتقدند که اعضای حزب دموکرات، منافع سران حزب خود را به منافع مردم ترجیح می‌دهند.

در مقابل، ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که اعضای حزب جمهوری‌خواه، منافع حزب خود را به منافع مردم کشورشان  ترجیح می‌دهند.

نتایج نظرسنجی دیگری که چند روز گذشته منتشر شد بیانگر آن است که میزان حمایت از ترامپ حتی پس از سخنرانی او در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان نیز افزایش نیافت. این در حالی است که ترامپ مدعی است در انتخابات سال ۲۰۱۶ نیز هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات او در نظرسنجی‌ها پیشتاز بود، اما در نهایت خودش پیروز انتخابات شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار