فلسطینیان تصاویر ترامپ، نتانیاهو و بن‌زاید را به آتش کشیدند + تصاویر

صد‌ها فلسطینی با تجمع در شهر غزه ضمن به آتش کشیدن تصاویر دونالد ترامپ، بنیامین نتانیاهو و محمد بن‌زاید عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، توافق ننگین امارات و رژیم صهیونیستی با تظاهرات صد‌ها فلسطینی در نوار غزه همراه شد.

تظاهرات روز یکشنبه مردم فلسطین در اطراف نوار غزه از سوی جبهه دموکرات جنبش آزادی‌بخش فلسطین سازماندهی شد و گروهی از سران گروه‌های مختلف فلسطینی در آن حضور داشتند.

معترضان فلسطینی با تجمع در مرکز غزه شعار‌هایی را در محکومیت توافق ننگین امارات با رژیم صهیونیستی سر دادند. در این اعتراض تصاویر رئیس‌جمهور آمریکا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و حاکم امارات از سوی معترضان لگدمال و به آتش کشیده شد. معترضان فلسطینی خواستار اخراج امارات از اتحادیه عرب و سازمان همکاری‌های اسلامی در صورت عدم عقب‌نشینی از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند.

فلسطینیان تصاویر ترامپ، نتانیاهو و بن زاید را به آتش کشیدند+ تصاویر

فلسطینیان تصاویر ترامپ، نتانیاهو و بن زاید را به آتش کشیدند+ تصاویر

فلسطینیان تصاویر ترامپ، نتانیاهو و بن زاید را به آتش کشیدند+ تصاویر

رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد امارات و رژیم صهیونیستی طی سه هفته آتی، توافقی مبنی بر عادی‌سازی روابط خود را در کاخ سفید به امضا خواهند رساند. این توافق در واقع علنی‌سازی روابط پیش از این مخفیانه میان دو طرف است.

امارات تلاش دارد، القا کند توافق آن با رژیم صهیونیستی برای فلسطینی‌ها دستاور‌هایی به ویژه در زمینه توقف طرح الحاق کرانه باختری (به سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی) محقق می‌کند، این در حالی است که بنیامین نتانیاهو در اولین گام کارشکنانه خود پس از این توافق اعلام کرد به طرح الحاق اراضی فلسطین به اراضی تحت اشغال این رژیم پای‌بند است و از آن کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار