توافق ننگین امارات و رژیم صهیونیستی اوایل سپتامبر در واشنگتن رسمی می‌شود

مراسم رسمی امضای توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی اوایل ماه آینده میلادی در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام رسانه‌های صهیونیستی توافق ننگین عادی سازی روابط میان تل‌آویو و ابوظبی اوایل سپتامبر در واشنگتن انجام خواهد شد.

شبکه المیادین به نقل از کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داد مراسم رسمی امضای این توافق قرار است اوایل ماه آینده میلادی در واشنگتن به امضای طرفین برسد.

همچنین کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد واشنگتن و تل‌آویو در حال تدارک برای برگزاری مراسم امضای توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد امارات و رژیم صهیونیستی طی سه هفته آتی، توافقی مبنی بر عادی سازی روابط خود را در کاخ سفید به امضا خواهند رساند. این توافق در واقع علنی سازی روابطِ پیش از این مخفیانه میان دو طرف است.

امارات تلاش دارد القا کند توافقش با رژیم صهیونیستی برای فلسطینی‌ها دستاور‌هایی به ویژه در زمینه توقف طرح الحاق کرانه باختری (به سرزمین‌های اشغالی) محقق می‌کند، این در حالیست که بنیامین نتانیاهو در اولین گام کارشکنانه خود پس از این توافق اعلام کرد به طرح الحاق اراضی فلسطین به اراضی تحت اشغال این رژیم پایبند است و از آن کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
به قول سعودیا که به قطریا گفته بودند. . چند تا انفجار لازمه تا این اقتصاد این امارات عبری متحده از هم بپاشه .
آخرین اخبار