دنی دنون: امارات به هیچ وجه منافع فلسطینی‌ها را در اولویت‌های خود قرار نمی‌دهد

نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد علی‌رغم ادعاهای امارات، این کشور به هیچ وجه توجهی به منافع فلسطینی‌ها ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، دنی دنون، نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، از نقش محمد دحلان، مسئول سابق جنبش فتح در زمینه توافق با امارات و موضع این کشور درباره فلسطینیان سخن گفت.

او در مصاحبه با رادیو اسرائیل افزود: «محمد دحلان در ابوظبی حضور دارد و به تصمیم گیرندگان نزدیک است. او خواهان پیشرفت مسئله فلسطین با رهبری محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان، نیست.»

نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: «وقتی محمود عباس مسابقه را ترک کند، دحلان به محل بازی بازخواهد گشت.»

دنون از فلسطینیان خواست، «اگر کشور‌هایی که سال‌ها از آن‌ها حمایت می‌کردند رهایشان کردند، خودشان را مورد بازخواست قرار دادند.» او افزود: «آن‌ها با همه چیز مخالف هستند، در حالی که منافع دیگری نزد کشور‌های منطقه وجود دارد.»

نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل درباره سفر خود به امارات و رفتاری که با وی شد صبحت کرد. او گفت: «در امارات با افرادی برخورد کردم که به دنبال برقراری رابطه با اسرائیل بودند؛ اما از اتخاذ اقدام علنی هراس داشتند. وقتی به امارات رفتم، فهمیدم آن‌ها از ایران هراس دارند، آن‌ها بر این باورند که توافق صلح با اسرائیل باعث همگرایی آن‌ها با آمریکا می‌شود.»

در حالی که امارات تلاش دارد، القا کند توافق آن با رژیم صهیونیستی برای فلسطینی‌ها دستاور‌هایی به ویژه در زمینه توقف طرح الحاق کرانه باختری (به سرزمین‌های اشغالی) محقق می‌کند، دنون بر این باور است که «امارات به هیچ وجه منافع فلسطینی‌ها را در اولویت‌های خود قرار نمی‌دهد.» وی گفت: «در نشستی که با امارات داشتم، آن‌ها به هیچ وجه به سخن گفتن درباره مسئله فلسطین تمایل نداشتند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۵۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
بفرما
دم خروس زد بیرون
_خداوند منافقان را رسوا میکند.
_تشت رسوایی امارات به زمین افتاد
آخرین اخبار