شبکه تلویزیونی ویون گزارش داد؛

تقویت همکاری‌های اقتصادی تهران-کاراکاس با افتتاح فروشگاه ایرانی در پایتخت ونزوئلا

افتتاح یک فروشگاه ایرانی در کاراکاس اقدامی برای مقابله با سیاست آمریکا در اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ونزوئلا محسوب می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی ویون گزارش داد سیاست‌های خصمانه آمریکا سبب شده است ایران و ونزوئلا در کنار یکدیگر قرار بگیرند و ایران به تازگی یک مرکز خرید را در کاراکاس افتتاح کرده است.

بر اساس این گزارش، به سبب اعمال تحریم‌های آمریکا، ایران و ونزوئلا که از نظر جغرافیایی فاصله زیادی با یکدیگر دارند در حال تقویت همکاری‌های نزدیک بین یکدیگر هستند.

ایران اکنون یک مرکز خرید را در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا افتتاح کرده است. خبرنگار این شبکه گزارش داد نام این مرکز خرید مگاصیص است. این مرکز خرید ۲۵۰۰ محصول ایرانی مانند مواد غذایی، لباس، اقلام پلاستیکی، مواد شوینده و اقلام خانگی را عرضه می‌کند. این مرکز خرید که در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع ایجاد شده در نزدیکی فروشگاه آمریکایی کاسکو قرار دارد.

نظر شهروندان ونزوئلایی درباره فروشگاه ایرانی

یک شهروند ونزوئلایی گفت: زمانی که پای منافع مردم در میان باشد، این اقدام بسیار خوب است. اگر این اقدام در راستای منافع مردم باشد باید اجازه این کار را بدهیم.

محصولات ایرانی ارائه شده در این فروشگاه ارزان‌تر از محصولات آمریکایی و اروپایی است. این موضوع سبب جذب شهروندان ونزوئلایی برای خرید این محصولات شده است.

یک شهروند ونزوئلایی گفت: این یک تجربه بسیار خوب است و ما اکنون اطلاعاتی درباره محصولات وارداتی ایرانی داریم و این محصولات جدا از این که در دسترس هستند قیمتشان هم ارزان‌تر است و تنها چند دلار قیمت دارند بنابراین کنجکاو می‌شویم تا بدانیم چه محصولاتی در این فروشگاه عرضه می‌شود. این فروشگاه ایرانی همچنین به اسکنر‌های اندازه گیری دمای بدن مجهز است تا بتوان هر گونه علائم ابتلای احتمالی به ویروس کرونا را شناسایی کرد. دست همه مشتریانی که وارد این فروشگاه می‌شوند هم ضد عفونی می‌شود.

سیاست‌های خصمانه آمریکا سبب شده است ایران و ونزوئلا در کنار یکدیگر قرار بگیرند. افتتاح این فروشگاه اقدامی برای مقابله با سیاست آمریکا در اعمال تحریم‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار