امام جمعه بوشهر:

جبهه مقاومت خبری در برابر تهاجم رسانه‌ای استکبار تشکیل شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان کنونی دچار تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار است و راه مبارزه با این پدیده تشکیل جبهه مقاومت خبری در جهان به ویژه جهان اسلام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود با اشاره به پیام حج رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: ایشان در پیام گرانقدر حج و سخنرانی تلویزیونی عید قربان، حج را نعمت الهی عنوان کردند که رمز عظمت و قدرت امت اسلام و فریضه‌ای بی مانند است وباید ماندگار بماند.

او افزود: رهبر معظم انقلاب مصلحت الزامی امت اسلامی را «وحدت» در برابر تهدید‌ها و دشمنی‌هایی دانستند که از طرف شیطان مجسم متجاوز و غدار و رژیم جنایتکار صهیونیستی روا داشته می‌شود.

امام جمعه بوشهر، ادامه داد: رهبر انقلاب بیان کردند که بی تردید حضور آمریکا در منطقه به زیان ملت‌های این منطقه و موجب نا امنی و ویرانی و عقب ماندگی کشور‌ها است.

صفایی بوشهری با اشاره به تشکر رهبر معظم انقلاب از کادر پزشکی و درمان، و گروه‌های جهادی در مبارزه با بیماری کرونا عنوان کرد: ایشان از مردم تقاضا کردند که به حرکت انقلابی کمک‌های مومنانه خود ادامه دهند و در کنار مسئولان به آسیب دیدگان این ویروس مساعدت کنند.


بیشتر بخوانید


او، سپس به بیان بخش دیگری از بیانات رهبر انقلاب پرداخت و افزود: دشمن به دنبال شکست ایران در سه مقطع کوتاه و میان و بلند مدت، و در اندیشه براندازی است. همچنین در کنار تحریم به دنبال تحریف است تا واقعیات را وارونه جلوه دهد و روحیه مردم را تضعیف کند. در این میان آدرس غلط می‌دهند که باید در مقابل آمریکا کوتاه آمد. اما باید مقاومت، و بر توانایی‌های ملی تکیه کرد، اقتصاد مقاومتی را توسعه داد. برای تامین آینده نیازمند صبر و ثبات هستیم.

امام جمعه بوشهر به آن بخش از پیام رهبر انقلاب درباره عزاداری ماه محرم نیز اشاره کرد و گفت: ایشان بیان کردند که باید مراسم عزاداری حسب دستور‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در هر منطقه برگزار شود.

صفایی بوشهری در قسمت دیگری از پیام آدینه خود با تبریک عید سعید قربان این عید را عید سرافرازی انسان در عبودیت و امتحانات آسمانی خواند و عنوان کرد: عید قربان نماد این است که انسان با قربانی کردن تمام مظاهر ضد خدایی و اجرای فرامین خداوند به درجه والای تقوا و بندگی دست پیدا می‌کند.

او سپس با تبریک سالروز میلاد حضرت امام هادی (ع)، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی‌داشت و با پاسداشت یاد شهدای بیان کرد: بی تردید جهان کنونی دچار تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار به ویژه تهاجم خبری است و راه مبارزه با این پدیده ضد انسانی تشکیل جبهه مقاومت خبری در جهان به ویژه جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین همگان را به رعایت مراقبت‌های بهداشتی درباره بیماری ویروس کرونا و نهادینه شدن فرهنگ سلامت محوری در تمامی امور توصیه و از خدمات نیرو‌های بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی که به کمک نیروی ستاد مبارزه با کرونا تشکرکرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.