امام جمعه بوشهر:

گرانی‌ها نشان از نا کارآمدی برنامه‌ها و مدیریت اقتصاد است

امام جمعه بوشهر گفت: گرانی‌های اقتصادی نشان از نا کارآمدی برنامه‌ها و مدیریت کلان اقتصاد دارد و هر روز شاهد روند رو به رشد آن هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود نوشته است، گرانی‌های اقتصادی در تمامی عرصه‌ها نشان از نا کارآمدی برنامه‌ها و مدیریت کلان سامانه اقتصاد دارد و هر روز شاهد روند رو به رشد آن هستیم.

او در پیام خود آورده است، تنها راه نجات و پیشرفت تحول در عرصه اقتصاد بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب است که باید مسئولان عرصه قانونگذاری و دولت به طور واقعی و جهادی آن را اجرا کنند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر در بخش دیگر پیام آدینه‌اش مردم را به مراعات توصیه‌های بهداشتی و مراقبت‌های شخصی و اجتماعی درباره بیماری کرونا سفارش کرده و افزوده است، بی تردید حیات و سلامت تمامی مردم ارزشمند است و بر اساس عقل و شرع مراقبت از آن لازم است.

صفایی بوشهری از مسئولان هم خواسته است جدیت بیشتری در اجرای دستور العمل‌های بهداشتی و طرح‌های جدید پیشگیرانه به خرج دهند و از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان قدردانی کرده است.

او همچنین با اعلام حمایت خود از رویکرد قوه قضائیه در تحقق عدالت همه جانبه، امنیت پایدار و مبارزه کارآمد با فساد‌های گوناگون به ویژه فساد اقتصادی، از مجاهدان خط مقدم این تکلیف مهم تشکر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  اقدام‌های خدا پسندانه رئیس قوه قضائیه را در عرصه تحول آن قوه را ارزشمند خوانده و  تاکیدکرده است، بی تردید مخالفان با این روحیه و رویه قوه محترم قضائیه حامیان سودجوی جریان فساد هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.