کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه دز دزفول

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: دقایقی پیش جسد جوان ۲۰ ساله اهل دزفول با کمک آتش نشانان ایستگاه شماره یک و اکیپ غریق نجات ساحل دووه در رودخانه دز کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول  گفت: جوان ۲۰ ساله ساکن دزفول دیروز در رودخانه دز غرق شد که دقایقی پیش جسد او با کمک آتش نشانان ایستگاه شماره یک و اکیپ غریق نجات ساحل دووه (سادات کلکچی) در رودخانه دز کشف گردید.

او افزود: پس از هماهنگی با مدیریت سد تنظیمی مبنی بر پایین آوردن دبی رودخانه و آماده سازی اکیپ غواصی سازمان در ساعت ۱۰ صبح امروز عملیات مشترک اکیپ غریق نجات ساحل دووه و سازمان آتش نشانی دزفول آغاز و پس از حدود ۴ ساعت جستجو و غواصی، جسد او کشف و از رودخانه بیرون آورده شد.

معظم فر ضمن ابراز همدردی با خانواده مغروق و عرض تسلیت به بازماندگان؛ از تلاش و همکاری اقوام او و همچنین همکاری اکیپ غریق نجات ساحل دووه سادات کلکچی، ن احمد ساکیان و اکیپ غواصی آتش نشانی که در این رابطه همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.


بیشتر بخوانید

مدیرعامل آتش نشانی دزفول از عموم شهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به تابلو‌های هشدار (شنا کردن ممنوع) از تکرار اینگونه حوادث تلخ جلوگیری بعمل آورند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.