ماجرای خودکشی دختر و پسر اندیکایی چه بود؟

طی روزهای گذشته خبر و تصاویر خودکشی دختر و پسر جوان اندیکایی در فضای مجازی منتشر شد که باشگاه خبرنگاران جوان را ترغیب به پیگیری واقعیت ماجرا کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، چند روزی است که تصاویر و خبر خودکشی دو جوان در فضای مجازی دیده می شود. این دو جوان با نام  بهزاد (۲۲ ساله) و زینب ( ۱۸ ساله) پس از تصمیم به خودکشی و بستن دستان راست و چپ خود به یکدیگر، اقدام به رها کردن خود در رودخانه گدار کارون کردند و در این بین تلاش نیروی‌های هلال احمر، اقوام و اهالی منطقه برای کمک به این ۲ جوان بی نتیجه ماند.


بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام و المسلمین شکری دادستان عمومی و انقلاب اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این اتفاق در روز دوشنبه رخ داد و مورد تایید است، اما جزئیات تاکنون به صورت کامل مشخص نشده است و در حال پیگیری هستیم.

او افزود: یک دست نوشته از این دختر و پسر پیدا شده است که تیم‌های تحقیقاتی نیز در حال کار کردن بر روی آن هستند. احتمال قتل در این پرونده بسیار ضعیف است، اما در بین گزینه‌های ما قرار دارد که آن را نیز بررسی می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اندیکا اضافه کرد: به دنبال سرنخ‌هایی هستیم تا این پرونده را به صورت شفاف به جمع بندی برسانیم.

جلالی رئیس دادگستری اندیکا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان داشت: پرونده ماجرای خودکشی این ۲ جوان در حال بررسی است و نتیجه آن اعلام می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۱:۱۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
خوب ماجرا چه بود ؟