دانشگاه فرهنگیان عهده‌دار تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش بر عهده دانشگاه فرهنگیان است.

دانشگاه فرهنگیان عهده‌دار تامین نیروی انسانی آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: دانشگاه فرهنگیان از مجموعه وزارت آموزش و پرورش به حساب می آید و برای آموزش و پرورش نیرو تربیت می‌کند لذا با توجه به قدیمی بودن ساختمان خوابگاه‌های پردیس‌های دانشگاه نیاز است تا با تأمین اعتبار ملی و استانی فضای خوابگاهی را توسعه دهیم .

او افزود: تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش به عهده دانشگاه فرهنگیان است و برای ما حائز اهمیت می باشد که معلمی که در این دانشگاه تحصیل می کند،از شرایط خوب و مناسبی برخوردار باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از این که دانش آموزان رتبه برتر در کنکورهای سراسری دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می کنند، اظهار امیدواری کرد: این نوید خوبی است که نخبگان از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد مجموعه آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت می شوند.

او تصریح کرد: در سال گذشته خوابگاه عارفین پردیس شهید باهنر را با زیربنای ۵۰۰ متر مربع ساختیم و تعمیرات تاسیسات موتورخانه ها و شوفاژ ساختمان خوابگاه پردیس شهید رجایی را نیز انجام دادیم که کل این پروژه ها با ۷ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: در صورت تامین اعتبار بر اساس درخواست ها و نیازهای دانشگاه فرهنگیان طبق اولویت‌های خود دانشگاه کار بهسازی و بازسازی خوابگاه ها و فضاهای قدیمی این دانشگاه در دستور کار نوسازی مدارس استان کرمان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، گفت: بعد از ساخت خوابگاه عارفین و انجام تعمیرات تاسیسات با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال به دنبال توسعه فضای خوابگاهی در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمان هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار