قدردانی رییس دانشگاه فرهنگیان کشور از استاندار کرمان / برگزاری همایش ملی آموزه‌های تربیتی مکتب سردار شهیدسلیمانی

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور از استاندار کرمان برای همکاری در اجرای طرح‌های دانشگاه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، jjj نخستین جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در سال ۹۹ هفتم خرداد به ریاست استاندار کرمان و حضور مجازی حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد.

در این جلسه خنیفر از طریق ارتباط مجازی در سخنانی از استان کرمان به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های فراوان فرهنگی، تاریخی، آموزشی و پژوهشی و... و نیز دارا بودن شخصیت‌های برجسته و مشاهیر بزرگی از جمله سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان استانی شاخص، مهم و از قطب‌های فرهنگی و آموزشی کشور یاد کرد.

او اشتیاق و آمادگی خود را برای دیدار با استاندار کرمان و نیز حضور در مراسم کلنگ‌زنی احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان ابراز کرد و  از فدایی برای همکاری در اجرای طرح‌های دانشگاه قدردانی کرد.

خنیفر همچنین از استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، رییس دانشگاه فرهنگیان استان و سایر اعضای هیئت امنا به دلیل تلاش و همکاری برای  اختصاص زمین به منظور احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان قدردانی کرد. 

محمد جواد فدایی، استاندار کرمان ضمن تشکر از رییس دانشگاه فرهنگیان کشور، ابراز امیدواری کرد: برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان در استان، گام‌های مؤثر و بلندی برداشته شود.

عباس توان، رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان نیز در این جلسه ضمن اشاره به حضور فزاینده داوطلبان نخبه کنکور سراسری دانشگاه‌ها در کلیه گروه‌های آموزشی به ویژه در رشته‌های علوم انسانی در سال‌های اخیر، بر ضرورت ظرفیت‌سازی آموزشی، فرهنگی و رفاهی برای جذب دانشجو در این دانشگاه تاکید کرد و خواستار همکاری همه‌جانبه مؤسسات آموزشی، پژوهشی و اجرایی استان برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان شد.

برگزاری همایش ملی با عنوان آموزه‌های تربیتی مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تخصیص اعتبار استانی به دانشگاه فرهنگیان، تجاری‌سازی فضا‌های فیزیکی مشرف به خیابان پردیس‌های دانشگاه و نیز اختصاص ۶۰ هکتار زمین برای احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان از اهم مصوبات این جلسه بود.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار