پارسال 37 هزار شغل در استان کرمان ایجاد شد

استاندار کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: پارسال بیش از ۳۷هزار شغل برای استان ایجاد شده است. 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در نخستین جلسه شورای اداری امسال استان کرمان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان و اعضای شورا در سالن همایش های دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان، برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در سخنانی با تبریک سال جدید، به حوادث مختلف و شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و با ذکر آیاتی از قرآن مجید از آزمایش‌های الهی نام برد و از خداوند متعال، خواست مردم ایران را برای غلبه بر این بیماری یاری کند. 

او  شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را تلخ‌ترین حادثه سال ۹۸ توصیف کرد و با تسلیت  شهادت ۶۱ تن از هموطنان در مراسم تشییع و حادثه هواپیمای اوکراینی، انتقام شهادت سردار سلیمانی با شلیک موشک‌های سپاه به پایگاه‌های آمریکا در عراق را بی نظیر خواند.

 

پارسال 37 هزار شغل در استان کرمان ایجاد شد

 

محمدجواد فدایی، استاندار کرمان نیز در این  جلسه،  سال ۹۸ را سالی پر از فراز و نشیب و داشتن موفقیت و نبود موفقیت در برخی از زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: شهادت سردار رشید اسلام شهیدحاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری و شهادت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر این شهدا، بسیار تلخ و جانکاه بود.

او با بیان اینکه به الطاف الهی، مشارکت مردم و تلاش مسئولان موفقیت‌های خوبی در استان داشتیم، افزود: پارسال حدود ۳ هزار و ۲۰۰ پروژه با سرمایه گذاری ۲۶ هزار میلیارد تومان افتتاح شد و هر روز برای  ۲۵ نفر به طور مستقیم و ۷۵ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شده است. 

فدایی بیان کرد: ۲۱هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح داریم. 

او افزود: پارسال بیش از ۳۷ هزار شغل ایجاد شد. 

 استاندار کرمان به کسب رتبه اول استان در  تولید پسته، خرما، گردو، کنجد، کرک، محصولات جالیزی و آرتیمیا در پارسال اشاره کرد.

او  افزود: پارسال احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان آغاز شد که حدود ۶ هزار عدد از این واحدها به بهره برداری رسید. 

 

پارسال 37 هزار شغل در استان کرمان ایجاد شد

 

باتوجه به شیوع ویروس کرونا، نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سالن ۶۰۰ نفری دانشگاه فرهنگیان شهرکرمان برگزار شد تا اعضا بتوانند با رعایت فاصله فیزیکی در جلسه شرکت کنند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار