افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ای در بم

در هفتمین روز از هفته معلم، دو زمین چمن مصنوعی درون مدرسه ای با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کرمان در بم افتتاح شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این فضای های ورزشی گفت: بیش از ۴۰ کلاس درس تربیت‌بدنی، ۵۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس و ۱۰ سالن ورزشی سقف‌بلند در مدارس دخترانه و ۱۰ زمین والیبال ساحلی از جمله فضاهایی است که در قالب طرح شهید سلیمانی ایجاد شده است.

وی افزود: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در یک‌ سال اخیر آغاز شده و بهینه‌سازی و متناسب‌سازی فضای ۲۰ چمن مصنوعی، هفت کفپوش روباز درون مدرسه‌ای و تکمیل هشت سالن ورزشی در دستور کار است.

رضایی تصریح کرد: از سرگیری ساخت ۷ استخری که از قبل مانده بود هم در دستور کار قرار گرفت و با تامین اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان توانستیم مبلغ قابل توجهی را به این استخرها اختصاص دهیم که در شهرستان‌های مختلف استان کرمان از جمله زرند، عنبر آباد، قلعه گنج، منوجان، نرماشیر، کوهبنان و ریگان تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  با اشاره به اینکه دولت آزادسازی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش را در قالب طرح شهید خرازی آغاز کرده است، گفت: روزهای پنجشنبه مادران و دانش آموزان دختر و روزهای جمعه هم دانش آموزان پسر و پدران در مکان‌هایی که در آموزش و پرورش سراسر استان کرمان داریم، حضور یافته و ورزش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار