دست پلیس آمریکا به خون یک شهروند دیگر آلوده شد

پلیس آمریکا در جدیدترین اقدام خشونت‌بار خود، یک مرد را در پمپ بنزینی در سن برنادینوی ایالت کالیفرنیا هدف قرار داد و جان او را گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «ای‌بی‌سی ۷»، ساعاتی پیش اداره پلیس شهر سن برنادینوی در ایالت کالیفرنیا اعلام کرد نیرو‌های آن به سوی یک مظنون در پمپ بنزین شلیک کرده و جان او را گرفته است. بنا بر اعلام این اداره، آن‌ها در ساعت ۸:۲۶ بعد از ظهر به وقت محلی تماسی دریافت کرده‌اند که در حوالی خیابان «دل روزا» مردی اسلحه به دست در حال پرسه زدن است.

پلیس سن برنادینوی در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: «ماموران گشت راهی آن محل شده و فرد مورد نظر را شناسایی کردند. فرد مظنون همچنان آن شیء را که به نظر یک اسلحه سیاه می‌آمد در دستش نگه داشته بود. یکی از افسران به سوی او شلیک کرد. فرد مظنون مجروح  و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد، اما در آنجا جان باخت.»

ویدئویی که از این حادثه در توئیتر منتشر شده نشان می‌دهد تیراندازی در یک پمپ‌بنزین روی داده است و ماموران پلیس پیش و پس از شلیک فریاد می‌زنند «اسلحه‌ات را بینداز».

هنوز هویت فرد مظنون و همچنین افسران پلیس حاضر در این حادثه مشخص اعلام نشده است. همچنین اداره پلیس سن برنادینوی اعلام نکرده است که آیا آن شیء که مظنون در دستش داشت، اسلحه واقعی بوده است یا خیر.

پیش از این در ایالت جورجیا نیز یک سیاه پوست آفریقایی تبار به دست نیرو‌های پلیس کشته شد. در پی این حادثه مردم در شهر آتلانتا به خیابان‌ها ریختند و تظاهرات کردند که اعتراضات آن‌ها به خشونت کشیده شد.

اعتراضات به خشونت پلیس آمریکا و بی‌عدالتی‌ها در این کشور از حدود ۲۰ روز پیش و پس از قتل فجیع جورج فلوید، شهروند سیاه پوست این کشور آغاز شده و به یک جنش جهانی علیه نژادپرستی تبدیل گشته است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله به مدد الهی و اتحاد و مقاومت و مبارزه یکپارچه شبانه روزی مردم ستم کشیدگان مومنین مستضعفین آمریکا و مردمان مومنین مستضعفین ستم کشیدگان سر تا سر جهان به زودی زود نابودی و فروپاشی تمامی دیکتاتورها و نژادپرستان سر تا سر عالم نزدیک است پایمردی شجاعنه کنید قیام کنندگان انقلابیون با ایمان فقط بر خداوند جل جلاله توکل کنید و بر علیه فراعنه برده داران ظالم و ستمگر مجدانه ستیز کنید پیروزیتان نزدیک است و به عدل و عدالت و حق و حقوق بشری انسانی و رفاه انسانی برای همه و حق و حقوق شهروندی یکسان و عادلانه و تقسیم ثروتهای ملی عادلانه مابین مستضعفین و به صلح جهانی دست خواهید یافت از ترقها و تیر و تفنگها و توپ و تانکها و قیفو قوپیو قمپزهای شیاطین اصلا نهراسید و نترسید که خداوند جل جلاله با شما و یاری رسان شما و نابود کننده حاکمان و مدیران ومسئولان نالایق وناشایست ظالمین و ستمگران زورگویان بی منطق و قلدر ان اراذل و اوباشهای دیکتاتورهای موذی و نژادپرستان جنایتکار ناجوانمردان سر تا سر جهان است و بدانید و آگاه باشید مومنین مستتضعفین عادل عالم در جهان حاکمان و وارثان کره زمین خواهند بود .والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار