ممنوعیت آموزش نیرو‌های پلیس توسط نظامیان اسرائیلی در یکی از شهر‌های آمریکا

در یکی از شهر‌های آمریکا برای جلوگیری از تشدید خشونت پلیس علیه شهروندان، آموزش نیرو‌های پلیس توسط نظامیان اسرائیلی ممنوع شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری شبکه العربیه، در پی قتل جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا، شورای شهر دورهام در ایالت کارولینای شمالی اعلام کرد آموزش نیرو‌های پلیس توسط نظامیان اسرائیلی ممنوع است.

شورای شهر دورهام پس از دریافت طوماری که به امضای ۱۴۰۰ نفر از مردم این شهر رسیده بود به اتفاق آراء، قانون ممنوعیت آموزش نیرو‌های پلیس توسط نظامیان صهیونیست را تصویب کرد.

گروهی از حامیان حقوق بشر در دورهام که با جنبش «از دورهام به فلسطین» همکاری دارند،  با راه اندازی طوماری خواستار ممنوعیت آموزش نیرو‌های پلیس این شهر توسط نظامیان صهیونیست شدند. به عقیده آنها، نظامیان صهیونیست بیش از هر چیز خشونت را به نیرو‌های پلیس آموزش می‌دهند. آن‌ها اعلام کردند نیرو‌های نظامی صهیونیست و پلیس اسرائیل سابقه طولانی در زمینه خشونت علیه مردم فلسطین و حتی یهودیان رنگین پوست دارند.

در بخشی از این طومار آمده است: آن‌ها در استفاده از تاکتیک‌های قتل، اعمال زور بیش از اندازه، نژادپرستی و سرکوب عدالت مهارت دارند و آن را به نیرو‌های پلیس آمریکا آموزش می‌دهند. این تاکتیک‌هایی است که بیشتر در ارتش رژیم صهیونیستی اجرا می‌شود و نظامیان اسرائیل آن‌ها را به نیرو‌های پلیس آمریکا نیز آموزش می‌دهند. این آموزش‌ها بیش از هر چیز جامعه سیاهان و رنگین پوستان آمریکا را وحشت زده می‌کند.

دورهام در حال حاضر، نخستین شهر آمریکاست که آموزش نیرو‌های پلیس توسط نظامیان اسرائیلی را ممنوع کرده است.

پلیس آمریکا برای سرکوب معترضان به روش‌های غیراخلاقی و غیرانسانی مختلفی همچون زیر گرفتن افراد با ماشین و تیراندازی مستقیم روی آورده است.

روز یکشنبه شورای شهر مینیاپولیس به انحلال دپارتمان پلیس این شهر رای داد. این رویداد دو هفته پس از آن رخ داد که جورج فلوید، با اقدام خشونت بار پلیس این شهر، به قتل رسید. قتل بی‌رحمانه این مرد سیاه‌پوست موجی از خشم و انزجار را در سراسر آمریکا و برخی از کشور‌ها به راه انداخته که به رغم گذشت دو هفته از آن هنوز فروکش نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
حالادیدید ؟؟؟
اون عکس هایی که از مردم فلسطین می گذاشتیم در حالی که سرباز اسراییلی با زانو روش نشسته از کجا نشات می گیره !!!
بعله
آخرین اخبار