کمک میلیاردی خیرین مهابادی به حوزه بهداشت و درمان

خیرین سلامت شهرستان مهاباد حدود ۱ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و ملزومات به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان  شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: خیرین سلامت بار دیگر تجهیزات پزشکی و ملزومات به بیمارستان مهاباد اهدا کردند که تجهیزات اهدایی شامل یک دستگاه کامپیوتر و سیستم پکس برای راه اندازی خدمات نمایش تصویر برداری به صورت الکترونیک و یک دستگاه کولرگازی ۶۰ هزار برای سیستم تهویه متبوع در بخش ایزوله بیمارستان است.

بهزاد اظهار کرد: پیاده سازی سیستم پکس در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با توجه به تحمیل بار مالی زیاد خرید فیلم‌های تصویر برداری به بیمارستان توانایی این مرکز را در اصل بیمار محوری و همگام شدن با اجرای نقشه جامع نظام سلامت کشور بالا می‌برد.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد، افزود: خیرین بازوان توانمند مدیران سلامت در شهرستان و استان هستند و در شهرستان مهاباد تاکنون حمایت‌های مالی زیادی از طرف خیرین برای بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به خصوص در ایام شیوع بیماری کووید - ۱۹ انجام گرفته است.

او ضمن تشکر از خیرین سلامت شهرستان، هیات امنای بازار و بیمارستان موقت ادامه داد: با آغاز اپیدمی بیماری کرونا خیرین شهرستان از همان ابتدا با کمک‌های مالی و اهدای تجهیزات پزشکی وسایل حفاظت فردی برای کمک به همنوعان خود تلاش کردند دست بوس تمامی این بزرگواران هستم. امید می‌رود تا این اقدام خداپسندانه حرکتی در جهت برداشته شدن گام‌های بیشتر برای کمک به درمان و مداوای بیماران نیازمند باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: قبلا نیز تجهیزاتی شامل دستگاه ونتیلاتور، مانیتور علائم حیاتی، تب سنج دیجیتالی، پالس اکسی متر، پمپ انفوزیون، کولر گازی ۶۰ هزار، سیستم پکس، چراغ سیالیتیک اتاق عمل و محموله بهداشتی شامل لباس، دستکش، کلاه و ماسک توسط خیرین به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.