هشدار آمریکا درباره کمک رسانی به تبادلات نفتی میان ایران و ونزوئلا

آمریکا به دولت‌ها و شرکت‌ها درباره هرگونه کمک به انتقال سوخت از ایران به ونزوئلا هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا درباره هرگونه کمک به انتقال سوخت از ایران به ونزوئلا هشدار داد.

بر این اساس، الیوت آبرامز، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا اعلام کرد: ما به تمامی دولت‌ها و شرکت‌ها درباره کمک رسانی به انتقال محصولات نفتی و سوخت از ایران به ونزوئلا هشدار می‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: ما کارزار فشار حداکثری خود را علیه ایران و ونزوئلا تقویت کرده ایم تا اطمینان حاصل شود چنین تبادلات غیرقانونی برای تمامی طرف‌ها از جمله کشور‌ها و شرکت‌های دیگر خطرناک خواهد بود و دارای عواقب است.

«فورچون»، «فارست»، «پِتونیا»، «فاکسون» و «کلیول» که گفته می‌شود حامل حدود ۱/۵ میلیون بشکه سوخت تولید ایران برای تحویل به ونزوئلا هستند از ماه جاری میلادی حرکت خود را آغاز کرده و با عبور از کانال سوئز راهی آب‌های دریای کارائیب شده بودند. تاکنون چهار نفتکش به ونزوئلا رسیده و محموله خود را تحویل این کشور داده اند. 

تهران و کاراکاس توانسته اند با همکاری میان یکدیگر تحریم های یک جانبه آمریکا علیه خود را نقض کنند و ابهت پوشالی این کشور را درهم بشکنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۱۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
1) کور شود آنکه نتواند دید....
2)اگر تمام کشورهای آمریکای لاتین با هم متحد شده و اتحاد می کردند و یکپارچه و با همبستگی راه مبارزان آزادیخواه آمریکای لاتین را ادامه میدادند اکنون چیزی مشابه"محور مقاومت"در آمریکای لاتین داشتیم که آمریکا را فلج میکردند و از قلدرمآبی با کشورهای این قاره دست بر میداشت......مانند باریکه نوار غزه که در هر جنگی با اسرائیل چند روزه اسرائیل را وادار به تسلیم میکند.........................
آخرین اخبار