مزدوران آمریکا دفتر عصائب اهل الحق عراق را آتش زدند

جنبش عصائب اهل الحق عراق به آتش کشیده شدن دفتر خود در استان «میسان» را کار جوکر‌های مزدور آمریکا دانست و این اقدام بزدلانه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، افراد ناشناس ساعات اولیه امروز (یکشنبه) دفتر جنبش عصائب اهل الحق، به ریاست «قیس خزعلی» را در استان میسان در جنوب عراق به آتش کشیدند.

«جواد الطلیباوی» سخنگوی عصائب اهل الحق در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر جوکر‌های مزدور آمریکا به سوی قهرمانان و ایثارگران دست درازی کردند و علی رغم خالی بودن دفتر جنبش در استان میسان آن را به آتش کشیدند.

وی گفت: این جوکر‌ها با اقدامات فجیع خود که در واقع دستورات سران آمریکایی خود را اجرا می‌کنند کسانی هستند که از رویارویی با مردان مقاومت در میدان‌های نبرد عاجز هستند و بار دیگر دست نشانده‌های خود را برای آتش زدن دفتر‌های جنبش‌های مقاومت فرستاده‌اند، همانطور که پیش از این چنین کاری کردند و به مردان شجاع و قهرمانی همچون «وسام العلیاوی» که بر اشغالگری و دست ساخته آنان یعنی داعش پیروز شدند خیانت کردند.

الطلیباوی در ادامه افزود: عصائب اهل الحق این تجاوز را محکوم می‌کند و از نیرو‌های امنیتی می‌خواهد برای جلوگیری از تکرار این جنایات، مجازات متجاوزان و افراد خارج از قانون و دستگیری تمامی این افراد هر چه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

در پاییز ۲۰۱۹ و به دنبال یورش عناصر مسلح به دفتر عصائب اهل الحق در استان میسان، «وسام العلیاوی» مدیر جنبش و برادرش «عصام العلیاوی» به شهادت رسیدند.

سخنگوی عصائب اهل الحق پیش از این در خصوص آتش زدن مقر‌های مقاومت از سوی جوکر‌های آمریکا گفته بود: نیرو‌های الحشد الشعبی و مقاومت توان پاسخ به این اقدامات را دارند، اما آن را برای از دست رفتن فرصت برای طرح‌های آمریکا به تعویق می‌اندازند.

وی تاکید کرده بود: الحشد الشعبی و مقاومت همانطور که به منافع ملی پایبند هستند همزمان به روش مقاومت نیز پایبند هستند و با فرماندهان شهید و همه شهدای عراق عهد می‌بندند که نسبت به خون پاک آن‌ها وفادار باشند همانطور که با اعضای گروه‌های مقاومت نیز عهد می‌بندند که منعکس کننده اراده و عزم آن‌ها خواهند ماند و اعتماد آن‌ها را از بین نخواهند برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار