هشدار درباره احتمال فروپاشی سیستم بهداشت و درمان عراق

پارلمان عراق درباره فروپاشی سیستم بهداشت و درمان این کشور در پی افزایش تعداد بیماران کرونایی هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جواد الموسوی، سخنگوی ستاد بحران پارلمان عراق به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این کشور هشدار داد که سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است طی ۱۰ روز آینده با فروپاشی مواجه شود.

الموسوی در بیانیه‌ای گفت: «در صورتی که ما اقدامات شدیدتری علیه ویروس کرونا اتخاذ نکنیم سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شود. قرنطینه منطقه‌ای یک دروغ بوده و در عمل هیچ دستاوردی نداشته است.»


بیشتر بخوانید: قرنطینه کامل کربلا به مدت یک هفته


سخنگوی ستاد بحران پارلمان عراق که با هدف مقابله با شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور تشکیل شده است، از تمامی شهروندان خواست تا به اقدامات محافظتی در سایه افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور پایبند بوده و خواستار آن شد پیش از آنکه بسیار دیر شود مردم به طور کامل به اقدامات محافظتی پایبند باشند.

دولت عراق اعلام کرد که شهروندان این کشور از اقدامات حفاظتی پیروی نکرده و به همین دلیل تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در حال افزایش است.

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در عراق به ۳ هزار و ۹۶۴ نفر رسیده و تلفات کرونا در این کشور نیز به ۱۴۷ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۲:۲۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
خدا به دادشون برسه
آخرین اخبار