در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف بیش از ۳۲۳ کیلو تریاک در اصفهان / توقیف موتورسیکلت قاچاق در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز پنجم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز پنجم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۳۲۳ کیلو تریاک در اصفهان

سردار "مهدی معصوم بیگی"فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در یک عملیات هوشمندانه موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر که از مرز‌های شرقی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کنند.

او افزود: پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی دقیق از آن ۳۲۳ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: متاسفانه درشرایطی که سلامتی مردم به خاطر شیوع ویروس کرونا به مخاطره افتاده و همه بخش‌های کشور درگیر این موضوع هستند، اما باز هم عده‌ای فرصت طلب به دنبال کسب منفعت خود از طریق آلوده کردن مردم هستند که به این عده هشدار می‌دهیم بدانند پلیس با تمام قوا در صحنه است و اجازه عرض اندام به آنان را نمی‌دهد.
 

توقیف موتورسیکلت قاچاق در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان در اقدامی ویژه حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی که به صورت بدون پلاک بود برخورد کرده و بررسی در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این موتورسیکلت فاقد شماره تنه و موتور است و به صورت قاچاق وارد کشور شده است که بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت قاچاق را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده کردند.
 

توقیف محموله لوازم یدکی قاچاق در "اردستان

سرهنگ "غلامرضا هاشمی زاده" با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای تدابیر قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل و قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، به منظور تحقق شعار جهش تولید، کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان با اقدام هوشمندانه خود یک دستگاه تریلر کشنده حامل کالای قاچاق، که از مرز‌های جنوبی به سمت پایتخت در حال حرکت بود را در محور مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی برای بار خود بود اظهار داشت: در این عملیات محموله لوازم یدکی مربوط به یکی از انواع خودرو‌های خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

کشف یک تُن چیپس تاریخ گذشته در "بوئین میاندشت

سرهنگ "علی مرشد فریدنی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت با اشرافیت اطلاعاتی خود از تولید غیر بهداشتی چیپس در یک کارگاه خصوصی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد:ماموران پس از دریافت اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از کارگاه مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات بیش از یک تُن چیپس تاریخ گذشته که به صورت غیر بهداشتی و غیر اصولی بسته بندی شده و آماده عرضه به بازار بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت، با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش چیپس‌های مکشوفه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال است اظهار داشت: کارگاه مذکور با حکم مقام قضائی پلمپ و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ فریدنی، گفت: پلیس با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌کند و از شهروندان نیز می‌خواهیم چنانکه اطلاعی از این گونه فعالیت‌های غیر مجاز دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا با همکاری مردم دست این متخلفان از جامعه کوتاه شود.
 

کلاهبرداری با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

سرهنگ "علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باخته مشخص شد، وی پیامکی با عنوان " شما برنده قرعه کشی شده اید" را دریافت کرده و سپس با فرد ارسال کننده پیامک تماس می‌گیرد و او هم از وی می‌خواهد تا به یکی از دستگاه‌های عابر بانک رفته و سپس دستورات او را انجام داده، اما بعد از آن متوجه برداشت ۵ میلیون ریال وجه نقد از حسابش می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: ماموران پلیس فتا پس از اظهارات شاکی با انجام یکسری کار‌های علمی و تخصصی هویت فرد کلاهبردار را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هرگز به پیامک‌هایی که به بهانه برنده شدن در قرعه کشی از آن‌ها خواسته می‌شود تا به عابربانک مراجعه کرده و یا اطلاعات حساب خود را برای آن‌ها ارسال کنند توجهی نکرده و در صورت مواجهه با این گونه موارد حتماً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار