در بسته حوادث امروز بخوانید؛

انهدام باند سرقت مسلحانه موتورسیکلت‌های گران قیمت در اصفهان / کشف ۲۴۶ لیتر الکل متانول ۹۹ درصد در "شاهین شهر

مهم‌ترین حوادث امروز دوم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز دوم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام باند سرقت مسلحانه موتورسیکلت‌های گران قیمت در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه ۳ نفر با در دست داشتن سلاح شکاری اقدام به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت گران قیمت وی کرده و متواری شدند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان حین رسیدگی به پرونده با شکایت سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی فاقد پلاک مواجه شدند که نحوه سرقت توسط سارقان دقیقاً مشابه سرقت قبلی بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام کارآگاهان با بکارگیری تمام ظرفیت و توان خود و انجام یکسری اقدامات علمی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سارقان که دارای سوابق کیفری بود شده و وی را در یک عملیات ویژه و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجهه با مدارک و ادله محکم پلیس لب به اعتراف باز کرده و به انجام سرقت‌ها با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستانش اقرار کرد که این افراد نیز در عملیات ضربتی ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان، با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های مسروقه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است اظهار داشت: متهمان دستگیر شده همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شده و تلاش برای دستگیری مالخر اموال مسروقه و بازگرداندن آن‌ها به مال باختگان کماکان ادامه دارد.
 

کشف ۲۴۶ لیتر الکل متانول ۹۹ درصد در "شاهین شهر

سرهنگ" حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در یک اقدام ضربتی و هوشمندانه موفق شدند یک دستگاه پراید که به صورت غیر مجاز در حال انتقال الکل بود را شناسایی و متوقف کنند.

او افزود: در این عملیات ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی طی بازرسی به عمل آمده از خودرو مذکور ۲۴۶ بطری یک لیتری الکل متانول ۹۹ درصد که جهت شستشو و ضد عفونی استفاده می‌شوند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مراجع قضائی گفت: متاسفانه در این ایام که مردم احتیاج مبرمی به اقلام بهداشتی دارند عده‌ای سودجو و فرصت طلب برای کسب منفعت خود اقدام به احتکار و گرانفروشی این گونه اقلام می‌کنند که پلیس مقتدرانه با این افراد برخورد می‌کند.
 

بازگرداندن ۱۶ خودروی مسروقه به صاحبانشان در سال جدید

سرهنگ "محمدرضا خدادوست گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته در عملیات ویژه‌ای که با هدف دستگیری مجرمان و ارتقاء احساس امنیت و آسایش شهروندان به اجرا گذاشته شد تعداد ۱۶ دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، ارزش خودرو‌های مسروقه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات تعداد ۱۰ سارق حرفه‌ای و سابقه دار خودرو و داخل خودرو نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس در ایام نوروز با قوت تمام آماده ارائه خدمت به مردم عزیز و گستردن چتر امنیت بر سر شهروندان اصفهانی است، گفت: در همین رابطه تمامی مال باختگان شناسایی و خودرو‌های مسروقه به آنان بازگرداند و این اقدام باعث خوشحالی آن‌ها در آستانه سال جدید را شد.

سرهنگ خدادوست، در پایان با بیان اینکه سهل انگاری شهروندان در عدم افزایش ضریب ایمنی خودرو‌های خود باعث به وجود آمدن این گونه سرقت‌ها می‌شود اظهار داشت:به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام خروج از پارکینگ، منزل و محل کار، خودروی خود را در حالت روشن رها نکنند، از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و تاریک خودداری کرده و وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان و سوئیچ مخفی مجهز نمایند.

 

برخورد با آرایشگاه‌های زنانه غیر مجاز در اصفهان

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی" در تشریح این خبر گفت: با توجه به تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، برخی افراد سودجو اقدام به راه اندازی بدون مجوز آرایشگاه‌های زنانه در واحد‌های مسکونی کرده و برای جلب مشتری برای خود اقدام به تبلیغات گسترده در فضای مجازی کردند.

او افزود: در این خصوص ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود و در یک اقدام هوشمندانه ۵۰ نمونه از این آرایشگاه‌های زنانه را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضائی با آنان برخورد قانونی صورت دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این عملیات ۵ واحد آرایشگاه زنانه پلمپ، ۲۰ واحد صنفی اقدام به جمع آوری صنف و برای ۲۵ واحد دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: با تو جه به اینکه در این گونه آرایشگاه‌ها ملاحظات بهداشتی رعایت نمی‌شوند و به دلیل نداشتن مجوز و فعالیت غیر قانونی تحت نظارت بهداشتی و مبادی مربوطه نیستند به شهروندان توصیه می‌کنیم از مراجعه به این مکان‌ها خودداری کرده و در صورت مواجهه با این مکان‌ها موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.