در بسته حوادث امروز بخوانید؛

تصادف، دست قاچاقچی سیگار را رو کرد / کشف محموله شلوار‌های خارجی قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

تصادف، دست قاچاقچی سیگار را رو کرد

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: ماموران انتظامی و پلیس راه فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون در پی اطلاع از وقوع یک فقره واژگونی در محور مواصلاتی این شهرستان در محل حادثه حضور یافتند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده، حین انتقال کالای قاچاق، به علت سرعت بالا از جاده منحرف و واژگون شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در ادامه از کشف ۲۵ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از خودروی مذکور خبر داد و گفت: راننده پس از انجام مراحل درمانی توسط اورژانس دستگیر و همراه با پرنده تحویل مراجع قضائی شد.

 

کشف محموله شلوار‌های خارجی قاچاق

سرهنگ " ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در یک اقدام هوشمندانه یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق که از مرز‌های شرقی کشور بارگیری کرده و به سمت تهران بود در حرکت بود را متوقف کردند.

او از کشف ۲۳۰ عدد شلوارخارجی قاچاق در بازرسی از خودروی مذکور خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله مذکور ۲۳۰ میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۶ فقره سرقت

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال از داخل باغ متعلق به وی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در حال انجام تحقیق پیرامون این پرونده بودند که وقوع چندین فقره سرقت مشابه دیگر نیز به آنان گزارش شد.

سرهنگ ترکیان، گفت: در این راستا اقدامات ویژه و گسترده‌ای صورت گرفت و سرانجام کارآگاهان با استفاده از تمام ظرفیت و توان خود موفق شدند یک عملیات هوشمندانه فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۲۶ فقره سرقت اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کرد که وی نیز در عملیاتی دیگر توسط ماموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم با نصب دزدگیر، دوربین مداربسته و حفاظ مناسب در منازل و اماکن خود و عدم نگهداری اموال با ارزش و گران بها در آن‌ها از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

 

کشف انبار مواد غذایی تاریخ گذشته در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهارداشت: ماموران کلانتری ۲۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود طی یک اقدام هوشمندانه انبار دپوی محموله بزرگ مواد غذایی تاریخ گذشته در یکی از محله‌های این شهرستان را شناسایی و کشف کردند.

سرهنگ خدادوست گفت: در این عملیات طی بازرسی به عمل آمده ۵۲ قوطی رب گوجه فرنگی ۱۶ کیلویی، ۱۳ کیسه ده کیلویی برنج، ۴۸ کارتن ۴۰ عددی دستمال مرطوب، ۲۴ عدد کیسه ۵۰ کیلویی لوبیا، ۳۵۵ کارتن ۱۸ عددی آبلیمو، ۲۶۰ کارتن مایع ظرفشویی یک لیتری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا مالک اموال دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.