طی هفته گذشته؛

بیش از ۶۰۰ حادثه در تابلوی برق منازل مسکونی اهواز رخ داد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از وقوع ۶۲۱ مورد حادثه در تابلوی برق منازل مسکونی این کلانشهر به دلیل افزایش دما و شرجی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز درخصوص حوادث برق در این کلانشهر طی هفته گذشته گفت: طی مدت مذکور، افزایش دما و به ویژه شرجی سبب وقوع ۶۲۱ مورد حادثه در تابلوی برق منازل مسکونی شد.

او بیان داشت: تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق پس از دریافت گزارشات حادثه، بلافاصله با حضور در محل نسبت به رفع همه ۶۲۱ مورد اشکال ایجاد شده در تابلوی برق منازل مسکونی اقدام می‌کردند.

کریمی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دمای هوا و شرجی در هفته گذشته افزایش چشمگیری در اهواز داشت، مردم نسبت به شرایط عادی برق بیشتری را مصرف کردند و این مساله باعث بروز مشکلات در تابلوی برق مشترکان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: در صورتی که در چنین شرایط دمایی، مشترکان خانگی نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام کنند، قطعا شاهد چنین حوادثی در تابلوی برق منازل و یا جعبه فیوز‌ها نخواهیم بود.

این مقام مسئول اذعان داشت: مشترکان خانگی با توجه به شرایط دمایی اهواز و افزایش شرجی، نسبت به مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت‌های پیک مصرف–که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است- اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اتصال برق در شبکه خانگی به علت افزایش دما

برچسب ها: حوادث ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار