اتصال برق خانه‌ای را در اهواز به آتش کشید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی در این کلانشهر بر اثر اتصال برق کولر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آتش پاد علی تراب پور، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: صبح امروز شنبه ۲۵ خردادماه گزارش وقوع آتش سوزی در منطقه رسالت اهواز به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به اعزام سریع نیرو‌های عملیاتی سازمان به محل وقوع حادثه بیان داشت: با مهار آتش از سرایت آن به سایر واحد‌های مسکونی جلوگیری بعمل آمد.

به گفته آتش پاد تراب پور، واحد مسکونی دچار خسارت شد، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

مصدوم شدن ۲ نفر در سانحه رانندگی در اهواز

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه با اشاره به وقوع یک فقره سانحه رانندگی تصریح کرد: برخورد ۲ دستگاه خودرو ساینا و رانا در اهواز باعث مصدوم شدن ۲ نفر شد.

وی اظهار داشت: مأموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه، افراد مصدوم را که در اتاق خودرو حبس شده بودند را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

این مقام مسئول افزود: مأموران آتش نشانی با انتقال خودرو‌ها به حاشیه راه، مسیر را برای تردد خودرو‌ها باز کردند.

آتش پاد علی تراب پور بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سنگین و باربری ظهر روز شنبه در جاده اهواز - اندیمشک واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت ادامه داد: خودرو واژگون شده توسط مأموران سازمان آتش نشانی به کنار جاده منتقل و مسیر برای تردد خودرو‌ها باز شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.