توسط آتش نشانان اهواز انجام شد؛

انجام بیش از ۲ هزار ماموریت حریق و حوادث در اهواز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۲ هزار ماموریت حریق و حوادث توسط آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آتش پاد علی تراب‌پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری، ۲ هزار و ۷۶ مأموریت حریق و حوادث توسط نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی انجام شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد حوادث، یک هزار و ۹۸۸ مورد از این تعداد، حوادث یا آتش‌سوزی درون‌شهری و ۲۵ مورد دیگر برون‌شهری بوده است. ئ

آتش پاد تراب پور با اشاره به اینکه از این تعداد ماموریت‌ها، یک هزار و ۵۷۹ مورد مربوط به حوادث اطفای حریق بود، تصریح کرد: متاسفانه ۲۶ مورد حوادث مذکور، حریق عمدی بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: در این مدت ۳۴۲ مورد حریق ناشی از اتصال برق داشتیم که وقوع این آتش‌سوزی‌ها بر اثر گرمای هوا، فرسودگی سیستم برق و همچنین نبود کنترل و بازدید مستمر از وضعیت برق منازل یا ساختمان‌ها توسط مردم است.

این مقام مسئول اذعان داشت: با اجرای این ماموریت‌ها در مجموع ۳۱۸ نفر نجات یافتند، ۹۶ نفر مصدوم شدند و ۴ نفر بر اثر حوادث آتش‌سوزی، قبل از اجرای عملیات جان باختند.

به گفته آتش پاد علی تراب پور، طی مدت مذکور، ۹ جسد نیز در رودخانه کشف شده است.

انتهای پیام/گ

عملکرد آتش نشانی اهواز در یک نگاه

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.