بسته حوادث امروز ۲۳ تیرماه ۹۸.

نگاهی به حوادث امروز یکشنبه ۲۳ تیر در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان مسلح باغات دزفول متلاشی شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح باغات این شهرستان رابه صورت ویژه در دستور کار خود  قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل سرقت و بازبینی آثار به جا مانده سرنخ‌هایی از سارقان به دست آوردند و در نهایت موفق شدند هویت اعضای یک باند سارقان مسلح را شناسایی کنند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: با هماهنگی قضائی مأموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس اطلاعات، کلانتری ۱۵ و پاسگاه قبله‌ای موفق شدند ۳ سارق مسلح باغات را کمتر از ۶ ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه جنگی کلاش، یک اسلحه شکاری و یک کلت کمری بادی کشف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: شناسایی سارقان توسط مالباختگان و انجام تحقیقات از متهمان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر، انجام گردید.

 آتش سوزی  یک واحد مسکونی پردیس اهواز

آتش پاد تراب پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:صبح امروز آتش سوزی  در منطقه پردیس اهواز رخ داد و به دلیل اتصال و آتش گرفتن جعبه تقسیم برق، واحد مسکونی دچار حریق شد.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: ساکنان خانه توسط ماموران آتش نشانی به خارج منتقل شدند و حریق مهار گردید.

تراب پور بیان داشت: لازم است توسط یک کارشناس برق سیستم برق کشی خانه و یا محل کار در فصل گرما بررسی و رفع نقص شود چرا که از ابتدای امسال تاکنون در اهواز اتصال برق باعث وقوع ۳۵۷ مورد آتش سوزی و حادثه گردید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد :دمای بالای هوا در اهواز و مصرف زیاد برق باعث وقوع حوادث و آتش سوزی ناشی از اتصال برق شده، که برای جلوگیری از بروز این حوادث باید نکات ایمنی در خصوص شبکه برق رعایت شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سرقت ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.