حضور رقبای سابق انتخابات آمریکا، سران نظامی و خانواده ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان

کنوانسیون ملی جمهوری خواهان با حضور نامزدهای پیشین انتخابات آمریکا، بازیگران و خانواده دونالد ترامپ امروز در کلیولند آمریکا آغاز می شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "یو اس نیوز،" نامزدهای پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا -- از جمله تد کروز، کریس کریستی، اسکات واکر و مارکو روبیو -- از جمله افرادی هستند که قرار است در "کنوانسیون ملی جمهوری خواهان" در شهر کلیولند در ایالت اوهایو آمریکا سخنرانی کنند.

سران نظامی، اعضای کنگره، بازیگران و اعضای خانواده "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز در این نشست حضور دارند و در آن سخنرانی خواهند کرد.
این نشست در 4 روز متوالی -- از 18 تا 21 ژوئیه سال جاری میلادی (28 تا 31 تیر) – در کلیولند آمریکا برگزار خواهد شد و هر روز با سخنرانی افراد مختلف به موضوع خاصی پرداخته می شود. موضوعات این 4 روز به ترتیب عبارتند از: 

دوشنبه، روز نخست: آمریکا را دوباره امن می کنیم.

سه شنبه، روز دوم: آمریکا را دوباره وارد عمل می کنیم.

چهارشنبه، روز سوم: آمریکا را دوباره اول می کنیم.

پنجشنبه، روز چهارم: آمریکا را دوباره بی همتا می کنیم.

کنوانسیون های ملی در تابستان سال انتخابات برگزار می شود تا در روند مبارزات انتخاباتیِ احزاب 50 ایالت اجماع حاصل شود. در کنوانسیون، هواداران یک حزب با گرایش ها و مواضع مختلف حضور دارند و دستور کار مشترکی تهیه می کنند. 

"دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا چندی پیش "مایک پنس،" فرماندار ایالت ایندیانا را به عنوان منتخب خود برای تصدی سمت معاون رئیس جمهور معرفی کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار